שלום שמי אפי, אני בעל טויוטה ראנקס 2003 לאחרונה מד חום המנוע עלה למצב של כמעט חצי ,
כאשר כל הזמן דרגת החום הרגילה הייתה שתי שנתות מתחת לחצי .
דבר זה מציק לי מאוד , כאשר כל שאר הטויוטות שאני נוהג עליהן מד החום עומד על שני שנתות מתחת לחצי .
כאשר הכיוון המדוייק שהראו לי בטויוטה הוא שמד הסל"ד ומד המעלות נפגשים כאילו על אותו קו אורך.
יש לציין כי השבוע חגג הרכב את 100,000 הקילומטר, אני מאמין כי דבר זה לא אמור לשנות דבר מה במנוע .
אודה עם משהוא מכיר את התופעה.