Jump to content

yonia

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

הנקודות של yonia

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכל חברי הפורום יש לי בעייה ברכב פיז'ו 309 1993 1.6 GLX הטורים של הרכב תחילה מתיישבים על 1500 ואז כשהמנוע חם הם התייצבים על 2000 שינוי במצב הבורג המכוון של הקרבורטור לא משפיע על הבעייה לדעתי הרכב תקוע על צ'וק התנעה קרה. כיצד אוכל לבדוק זאת? ומה אפשר לעשות בנדון? תודה לכל העונים
  2. סאאב 99 למכירה הרכב עבר שיפוץ מכני וחיצוני לרכב מנוע 2000 גיר אוטומט הרכב במצב טוב מאד פרטים נוספים בטלפון 0523663148 השם הוא בן
  3. סאאב 99 1974 מנוע 2000 אוטומט הרכב עבר שפוץ מכני ובגוף. פרטים בטלפון- 0523663148 השם הוא בן
  4. הבעייה הייתה פויז שרוף של המשאבת דלק
  5. שלום לכולם לא מזמן הרכב של אחד מחברי שהוא פיזו 306 סירב להניע אחרי שהמנוע הפסיק לעבוד לכ5-7 דקות. לאחר נסיונות רבים להניע כולל בדחיפה נידף ריח של דלק לא שרוף האם הריח בגלל הצפה או כשל בהצתה? ו\או למי משהוא יש מושג מה יכולה להיות הבעייה? תודה
  6. שלום אני כמעט בן 18 ואני מאז הוצאת הרשיון(10 חודשים) נוסע על סאאב 1976 של אבא .
  7. אם חברך מעוניין למכור את הסאאב 99 אני אשמח לקבל מספר הפלאפון או כתובת האי מייל שלו.
×
×
  • תוכן חדש...