שלום.
בשלוש השנים האחרונות (מאז שהרכב נקנה על ידי) קיימת תופעה מרגיזה ברכב:
כאשר מתחילים נסיעה, הרכב לא משלב להילוך רביעי (האחרון) עד שהרכב מתחמם (מד טמפ' מים מגיע בד"כ למצב יציב (מאוזן) בשלב זה). הבעיה מטרידה יותר בחורף, מן הסתם, כי משך הזמן שלוקח לרכב להתחמם ארוך יותר, אבל גם בקיץ נתיבי איילון למשך 5 דקות על 80 קמ"ש (כשאין פקקים) זה לא נעים.
התופעה לא משתפרת ולא מחמירה ככל שהזמן חולף (קיימת כבר לפחות שלוש שנים, כאמור).
מה יכול להיות מקור הבעיה?
מי יוכל לעזור?
(אני גר בחולון, אבל זו בעיה שתטופל בפורום אחר )
תודה!