Jump to content

יואב

  • הודעות

    29
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יואב

  1. אם אתה שואל אותי אל תיגע בלנזר !! הם לא שווים את המחיר וסתם יקרים דרך אגב הם תוצרת סין !!! תנסה להשקיע ב-ROCKFORD או במגברים של MAGNAT הרבה יותר טובים ואפילו יותר זולים. עזוב אותך לנזר.
  2. טוב ל-ASTRO POWER "הגאון" ניראה לי שלך יש איזה אינטרס מסויים לגבי לנזר לנזר וכל הזמו לנזר !!!!!!!!!!! דיי נמאסת כל פעם עם השטויות שלך על לנזר !!!!! אם אתה גבר !!!!!! אני בא לתחרות של EMMA כל האוטו עם MAC AUDIO אני קונה את כל מה שאפשר של MAC AUDIO ואתה עם לנזר וניראה מי יביא למי בראש !!!!!!! במחיר צרכן של 5000 שקל וניראה מי יביא בראש למי !!!!!!!!!! ואף אחד פה לא מוכר שום דבר אלה אתה !!!!! וסתם ליידע הכללי שלך חברת MAC AUDIO ייצרה את חברת MAGNAT במפעל RECOTON בגרמניה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. אז ככה בקשר למגבר הראשון יש לי אותו ברכב 600W הוא מוציא ב-RMS 75X4 אחלה מגבר !!! ומחיר יפה עלה לי יותר לפני חצי שנה !!! בקשר למגבר השני אני לא בטוח כלכך אבל MAC AUDIO היא חברה טובה ניראה לי שהמגבר האדום מוצי 4X40 RMS היתי ממליץ לך ללכת על השני אני מאוד אוהב אותו צליל יפה ואיכותי. תהנה נ.ב האתר הזה מאוד מושקע ויש להם שם מבחר ממש גדול לרכב !!!
  4. היי לכולם, הציעו לי קומפוננט של CANTON בהספק של 130W RMS ב-1800 שקל האם הוא באמת 130W RMS ואיך הוא איכותי ושווה את המחיר ? המליצו לי עליו אנשים שבאמת מבינים מתקין מקצועי !!!! תודה על התשובה.
×
×
  • תוכן חדש...