טוב ל-ASTRO POWER "הגאון" ניראה לי שלך יש איזה אינטרס מסויים לגבי לנזר לנזר וכל הזמו לנזר !!!!!!!!!!!
דיי נמאסת כל פעם עם השטויות שלך על לנזר !!!!!
אם אתה גבר !!!!!!
אני בא לתחרות של EMMA כל האוטו עם MAC AUDIO אני קונה את כל מה שאפשר של MAC AUDIO ואתה עם לנזר וניראה מי יביא למי בראש !!!!!!!
במחיר צרכן של 5000 שקל וניראה מי יביא בראש למי !!!!!!!!!!
ואף אחד פה לא מוכר שום דבר אלה אתה !!!!!
וסתם ליידע הכללי שלך חברת MAC AUDIO ייצרה את חברת MAGNAT במפעל RECOTON בגרמניה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!