Jump to content

yonic106

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של yonic106

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. גרמי, רציתי להודות לך ולכל מי שעזר באירגון של המפגש, בכל פעם שאני מגיע למפגשים אני רואה אותך (ועוד כמה אנשים שאני לא יודע את שמם) משקיע ומארגן. אז תודה רבה.
  2. נהנתי בטירוף. הארגון משתפר עם כל גימקאנה שעוברת, וכמות האנשים היתה בדיוק במינון הנכון. אני גם מרוצה מהתוצאה שהוצאתי, במיוחד בגלל שהיה לי חצי מהכ"ס של שאר המכוניות בגמר אני מעלה כמה תמונות (sorry על האיכות, בטעות צילמתי על איכות נמוכה)
×
×
  • תוכן חדש...