Jump to content

emiii

  • הודעות

    40
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי emiii

  1. הרדיו הזה מצווין. תקנה ב1000 תמכור את שלכה ב600 700 שקל אני לא חושה שייקל לכה הרבה זמן למכור אותו במחיר כזה.
  2. אני אישית חושב שעד שלא תגיע לבמה קידמית טובה לא הייתי מוסיף סאב אחוריים וכו'. תן יותר פרטים.
  3. בחיבור אקטיבי אין צורך להתעמק יותר מדי בהרמס של המגבר. גם 75 רמס יפעילו טוב את הייבריד וגם את אייליט. האודיוסון שהציעו לכה יעשה את העבודה אם כל המיד וופרים 6.5 שאפשר לקנות.
  4. זה רמקול פרי אייר עדיף להשים אותו על המגש.
  5. אתה בודק את המספר הסידורי אם הוא קיים אצל היבואן.
  6. איזה מגבר איזה רדיו יש לכה מה התקציב?
  7. לפי דעתי המערכת שלכה לא בנוייה הכי טוב השקעתה בדברים שלא צריך והחסרת בדברים שכן . מערכת טובה זה קומפ 3 או 2 חלקים בחירה שלכה, סאב והכל מחובר בחיבור אקטיבי לרדיו טוב בעל טיים קורקשן. אחרי שתשמע מערכת בחיבור אקטיבי את תהיה מאוד מופתע.
  8. לפי דעתי ברמת מחיר הזו אחד המגברים המומלצים זה הרוקפורד נכון שהוא מוצהר רק 60 רמס אבל אם תחבר את הרוקפורד ואת המק אודיו אתה תיראה את ההבדל לטובת הרוקופורד.
  9. מי הייבואן של ג'נסיס יש לכה אולי טלפון במקרה? אז הבחירה היא בין. ג'נסיס סטריא 60. לאודיוסון SRX החדש (הדגמים החדשים כבר פה אצל היבאון?).
  10. אני לא ממש אוהב את MB QUART פעם היו לו להם קומפננטים מצויינים עכשיו יש דברים יותר טובים. הפוקאל עדיף שתוסיף קצת ותיקח את ה K2P זה אחד הקומפננטים החזקים (וגם איכות לא חסר להם בכלל) בארץ. ההשוואה צריכה להיות בין פוקאל להייבריד של מוראל.
  11. אז ככה לגבי DLS 2 ערוצים אין באפשרותי להשיג אותו דבר לגבי הג'ינסיס (התקשרתי אפילו לסאונדסורם אין להם ) . הבחירה שלי זה בין.(המגבר של המידים אצלי הוא KIKER KX300.2 . אודיוסון רוקפורד סרווין ווגה http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=XL150&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=398&aff=Zap&lang=HE# סאונדסטרים
  12. אני רוצה מגבר שיפעל כמו שצריך אם הטווטרים של הספורימו ה A1 הוא יעשה את העבודה ומעבר?
  13. למה אודיוסון לא מתאים כל המגברים שלי נמצאים על OFF אני חותך הכל מהמכשיר. אך הנקמצ'י?
  14. אז אני מבין שצריך להחליף מגבר קודם? איזה עדיף? לספורימו שאפשר להשיג בארץ. אודיוסון SRX. DLS A1. יש עוד אפשריות טובות? אני בכיוון של אודיוסון.
  15. אז מה עדיף לי לשדרג כרגע מגבר או טווטיר כדי לשמוע יותר טוב(המיד והסאב מספקים אותי)? המגבר שלי לטווטרים לא מומלץ? שיענו אנשים שיש להם ניסיון אם המגבר כי בנתונים שלו רמת העיוות שלו מאוד נמוכה.
  16. יש לי כרגע שני טווטרים חדשים של מורל דוטק החדש מהאחריות ואחת בבית שאין לי מה לעשות איתו. אני לא מבין איך מגבר יכול לשרוף טווטיר כמו סופרימו הדוטק נישרפו בגלל שהגיין היה על קצת יותר מרבע? עכשיו הוא טיפ טיפה מעל 0.
  17. ניראה לי אני ייקנה את הסופרימו כי הם יותר טובים מה אתם חושבים? אז ככה כמו שאמרתי נשרף לי טוויטר של הדוקט החדש וקיבלתי זוג חדשים מהאחריות יש לי 3 טווטרים עכשיו אבל בכל זאת אני אני רוצה לשדרג לסופרימו. יש לי רדיו של אלפין מידים של דוטק החדש בתיבות אטומות של 7.5 ליטר מחוברים למגבר קיקר, סאב P2 על מונובלוק. וטווטרים של הדוטק החדש על מגבר שני ערוצים של סוליד האודיו F2 300 וואט כללי ו 45 רמס לערוץ. המגבר של הסוליד ייפעל בסדר אם הטווטרים של הסופרימו? מה צריך לשפר קודם את המגבר או שלקנות טווטרים לחבר ולבדוק מה התוצאה להנות כמה חודשים מהם ואז לשפר את המגבר?
  18. איזה טווטרים טובים אני יכול לקנות עד 1000 שקל ושישתלבו טוב אם שאר המערכת.
  19. אני יודע שהמוראל CDM 54 ו88 זה מיד אבל בכל זאת זה לא כמו המיד של פוקאל 3 חלקים הוא לא יורד ל63 כמו המיד שלהם אין לו תזוזה והוא ניראה כמו טוויטר גדול . רק רצתי לדעת מה עדיף יותר מבחינת שמיעה ואיזה הבדל היה בין האפשריות האלה? בלי גרפים אלה מניסיון (אני לא מחפש SQ אלה שמיעה סבבה)? 1. לקנות טוויטרים אחרים ( של אייליט או הייבריד). 2. לקנות CDM 54 (נכון זה לא טוויטר אבל יכול להיות שאפציה זו יותר טובה מ1 ) ולחתוך אותם גבווה שהיו כמובן במשולשים ליצרת במה. 3. לנסות להפעיל אתה האחריות ולקבל טוויטר חדש(שזה אני ייעשה בכל מקרה) .
  20. עד כמה זה היה משמעותי בשמיעה שהוא לא עובר את ה6 אלף הרץ הוא פשוט ניראה כמו טוויטר מגודל. אני רוצה אותו במקום טוויטר רגיל.
  21. היה אותו לחבר שלי יש לכה במחיר הזה את הרקופורד החדש לפי דעתי הרבה יותר טוב או האינפינטי החדש.
  22. (אני לא חדש פשוט התקלקל לי המחשב ואני לא זוכר את הססמא) יש לי סט של דוטק אובשן החדש בחיבור אקטיבי אם רדיו של אלפין שתומך בזה וקרה מה שחשבתי שיקרה הלך טוויטר צד שמאל. חשבתי על לקנות את המוראל CDM 88 זה כמו טוויטר מגודל ולחתוך אותם דרך יצאת הפורנט של המכשיר שזה בין אלף ל20 אלף. אני רוצה לחתוך אותם בין אלף ל2500. וזה היה במקום הטוויטר. יש לציין שיש לי התקנה טובה מאוד באוטו הוופרים בתיבות של 7.5 ליטר 3 מגברים ניפרדים לכל אלמנט כולל סאב.
×
×
  • תוכן חדש...