Jump to content

on the fly

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי on the fly

  1. דווקא רשמתי, פאסאט 2 ליטר FSI עד כמה שידוע לי מנוע זהה למה שהבחור כאן רוצה ל"עדכן".
  2. למה אבל להגיד סתם ? קרא שוב את התגובה שלי, כמכלול ואז תגיב את מה שהגבת, ברור שהצ'יפ בא לידי ביטוי ומורגש גם ביציאות מהמקוםוכדומה אבל גן, ומבחינתי זה לא פחות חשוב גם בשיוט נינוח. הבחור מצפה כאן לכוחות סוס וקפיצות טורבו ואני אומר שצ'יפ יכול גם לגרום למנוע להרגיש יותר "נכון" גם בשימוש יומיומי, כי לא כל אחד לוחץ את האוטו שלו בכל יציאה ברמזור.
  3. סל"ד מעט נמוך יותר במהירות 100 קמ"ש לערך, זה נינוח יותר מבחינתי, וזמינות כוח עדיפה יותר.
  4. הנה שרשור שאולי אני יכול לתרום משהו!מניסיון אצלי הצ'יפ כן מרגיש כשינוי, אצלי הוא מותקן בפאסאט בעלת מנוע זהה, האוטו זריז יותר בוודאות, ומתנהג יותר טוב גם בשיוט נינוח עם תגובות טובות יותר ופשוט מרגיש חזק יותר. אתם מדברים על 5 כ"ס 15 כ"ס פסיכולוגי או לא, את השינוי מרגישים בלי יותר מדיי חוכמות, ודווקא בשיוט רגוע, ובעקיפות במצב הזה. המלצה שלי היא כן לשים את הצ'יפ, זה שיפור רגוע ומורגש בלי התעסקויות עם פילטרים פתוחים סעפות ואגזוזים, ומבחינתי כמשתמש של יום יום הוא נתן לי יופי של תוספת. אם אתה מתלבט תברר האם תוכל לעשות נסיעה של שבוע שבועיים יחד עם הצ'יפ מותקן.
×
×
  • תוכן חדש...