הנה שרשור שאולי אני יכול לתרום משהו!מניסיון אצלי הצ'יפ כן מרגיש כשינוי, אצלי הוא מותקן בפאסאט בעלת מנוע זהה, האוטו זריז יותר בוודאות, ומתנהג יותר טוב גם בשיוט נינוח עם תגובות טובות יותר ופשוט מרגיש חזק יותר.
אתם מדברים על 5 כ"ס 15 כ"ס פסיכולוגי או לא, את השינוי מרגישים בלי יותר מדיי חוכמות, ודווקא בשיוט רגוע, ובעקיפות במצב הזה.
המלצה שלי היא כן לשים את הצ'יפ, זה שיפור רגוע ומורגש בלי התעסקויות עם פילטרים פתוחים סעפות ואגזוזים, ומבחינתי כמשתמש של יום יום הוא נתן לי יופי של תוספת. אם אתה מתלבט תברר האם תוכל לעשות נסיעה של שבוע שבועיים יחד עם הצ'יפ מותקן.