Jump to content

azikon

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של azikon

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הייתי היום אצל המכונאי, בהתחלה הוא חשב שזה הממיר הקטליטי, פתח וראה שזה לא זה, הבעיה היתה שונה אבל העידה על תערובת עשירה, פשוט הצינור ואקום היה חתוך לגמרי והצריכת דלק עלתה מיד (ולאורך זמן), גם הצינור דלק היה דולף והוא סידר אותו. אחרי שהוחלף הפסיקו הרעידות של האגזוז. בנוסף פלאג היה רטוב ולכן חלק מהרעידות. החלפתי עוד מחזירי שמן רצועת טיימינג ועוד חלק צמוד ורצועות של המזגן- והאלטרנטור, עכשיו הרכב נוסע ממש שקט ובלי הריח והרעידות. תודה רבה על העזרה!
  2. שלום צביקה... לרכב (פונטו 96 sx75) היו בעיות חום רציניות עד היום בבוקר, זה תקופה ארוכה שאני סוחב את זה ורק היום מצאתי מחיר ועשיתי רדיאטור, לפעמים המנוע היה מתחמם מעל הסקאלה השלישית ואז הייתי עוצר, היתה גם בעיה עם השטיקר של הוונטה וגם אותו סידרתי היום. בנוגע לפראפלו, אמרתי למתקין שאולי עדיף לשים אותו כי קראתי (פה...) שהוא טוב לפונטו בריכוז 50% עם מים, הוא אמר שזה מיותר. מה שהכי מוזר ואולי מעיד על משהו שאחרי החלפתי את המים התחיל הריח. עוד דבר שראיתי איפשהו... כשאני לוחץ על הדוושה חזק אחרי כמה שניות של מנוחה יוצא עשן סמיך.
  3. אזז ככה: קודם כל שלום לכולם. היום החלפתי רדיאטור לחדש, בסוף ההתקנה כמובן המוסכניק מילא מים ירוקים, מכיוון שהדגם של הפונטו הוא SX75 יש גם בורג ליד קיר האש והוא פתח אותו כדי לנקז אוויר ומים ישנים מהמעברים, בהתחלה יצאו בועות אוויר כמובן ולקח די זמן עד שיצאו המים ירוקים. אחרי שהתנעתי סחטתי את הגז כדי לחמם את הרכב ולראות שהמאוורר פועל ומקרר את המנוע, מיד שמתי לב שהריח שיוצא מהאגזוז הוא חריף במיוחד ולא אופייני ללפני כן, ויצא עשן לבן יחסית, גם הרעש של האגזוז השתנה, בערב בעבודה הבחנתי גם שהרכב משאיר אחריו על הריצפה כתם שחור מאחורי פתח הפליטה, אחרי שהתנעתי שוב שמתי יד ויצאו כמו מים שחורים בהתחלה (לא שומניים) מפוחמים. בדקתי רדיאטור והמים ירדו קצת אבל לא היה שום בועות, לפני חודש וחצי בדקתי לחץ אוויר והוא היה תקין כי החלפתי את המערכת חימום/אידוי. השאלה שלי מה זה אומר לי? והאם זה דחוף? תודה....
×
×
  • תוכן חדש...