תודה גיא על התגובה!
אני רק בן 16 ואני נורא מתעניין במכוניות(אני יודע שאני צעיר אבל זה נכנס בי כבר מאז שהייתי בן 11)
ולאמא שלי יש את הרכב ורציתי לדעת אם זה אוטו טוב להתחיל איתו.
ועוד שאלה:
איזה רכב הייתם ממליצים לי להתחיל איתו (רכב ספורט)?
יוני.
כשמגיעים לטורים 7\8(הטורים האדומים) באוטו, זה הורס את המנוע או שזה רק המנתק הצתה?
(מישהו יכול להסביר לי מזה מנתק הצתה??)
ומזה יכול להרוס?(אם זה הורס)
תודה לכולם!
יוני