Jump to content

יוני05

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של יוני05

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. תודה רבה רפי! שאלה אחרונה: לאיזה טור אתה ממליץ למקסימום?
  2. רגע אז איך אפשר לדעת אם יש לאוטו מנתק הצתה (חוץ מלהגיע לטורים האדומים) תודה! יוני.
  3. תודה על ההמלצה!
  4. תודה גיא על התגובה! אני רק בן 16 ואני נורא מתעניין במכוניות(אני יודע שאני צעיר אבל זה נכנס בי כבר מאז שהייתי בן 11) ולאמא שלי יש את הרכב ורציתי לדעת אם זה אוטו טוב להתחיל איתו. ועוד שאלה: איזה רכב הייתם ממליצים לי להתחיל איתו (רכב ספורט)? יוני.
  5. כשמגיעים לטורים 7\8(הטורים האדומים) באוטו, זה הורס את המנוע או שזה רק המנתק הצתה? (מישהו יכול להסביר לי מזה מנתק הצתה??) ומזה יכול להרוס?(אם זה הורס) תודה לכולם! יוני
  6. מה אתם חושבים על האוטו מבחינת אמינות ומבחינת רכב ספורט? תודה מראש. יוני.
×
×
  • תוכן חדש...