Jump to content

irit1122

  • הודעות

    22
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irit1122

  1. מבקש עזרתכם במציאת סט רנגים ומיסבים לבריסקה 900 קוטר בוכבה 60 טל זמיר -052-2973535
  2. כל אדם יכול להגיש תלונה במשטרה על עברה שנעשתה בפניו.קל וחומר שוטר אף שלא היה בתפקיד.אם יש הוכחות כגון תצלומים יש סבירות גבוהה שימירו את התלונה לדוח.כמובן שיש מנגד זכות התנגדות ואפשרות להגיע לבית המשפט.בזמנו חיים הכט צילם עבריני תנועה החוצים רמזור בצבע אדום העביר את התמונות למשטרה והוגשו דוחות נגד העברינים.אם אתה רוצה להרגע מתוך נסיון רוב השוטרים במקרים כאלו רק מאימים.טל זמיר
  3. לחברים שלום יש ברשותי בריסקה 900 הזקוקה לשיפוץ מנוע.אני מחפש רנגים ומיסבים.קוטר הבוכנה 60.אטמים מצאתי.מי שיכול לעזר אשמך.החבר בני כתב שיכול להיות שיש לו.אך הוא לא השיב לי.מי שמכיר אותו אנה הודיעו לו לצור אתי קשר.תודה טל זמיר 052-2973535
  4. בני שלום שמח אם תוכל לבדוק אם יש לך חלקים לבריסקה בעיקר אם יש לך רינגים ומיסבים לטלטל.אינני רוצה להחליף את המנוע יש לי זכרונות ילדות לגבי הרכב הטרנטה הזה. מס טלפון להתקשרות 052-2973535 תודה טל זמיר מושב היוגב
  5. כל החוכמה להשאיר את הרכב מקורי לא חסר רכבים מהנים יותר.אכב כזה היה הרכב הראשון של אבי במנוע ה900 המקרטע וכך אני רוצה שישאר
  6. לחברים שלום. מי יכול לעזור או להדריך אותי במציאת סט רינגים ומיסבים לבריסקה/קונטסה 900
  7. דורון מצאתי עוד בריסקה 900 שלמה באחד המושבים בדרום עם סמל קידמי
  8. ישר כח יופי של עבודה.מחכה לך שנעשה תחרות עם הבריסקה שלי,ונקרע את הכביש.
  9. דורון הי! תנסה להשיג לי מתאמים לפינים של זרועות המגבים תודה טל זמיר
  10. מי זוכר את המאפרה בארגז בדופן הקדימית עם הכיתוב כמדומני" בדלי סיגריות וגפרורים למאפרה".ואת הקנט מסביב לתקרה בקבינה עם החריץ שבו נהגנו להחביא מטבעות.
  11. תודה יוסי יש לי את הטסות המקוריות, הניקל יותר יפה,הארגז שוחזר ע"פ ארגז ישן
  12. http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=139678&stc=1&d=1230279361
  13. מצ"ב ג'ק מקורי של בריסקה במידה והצלחתי לעלות את התמונה
  14. תזכירו לי איך מצרפים תמונה מדא"ל להודעה יש לי ג'ק מקורי של בריסקה
  15. דורון שלום. איפה משיגים מתאמים לזרוע של המגבים לבריסקה
  16. דורון עבודה מדהימה.רק הצבע!!! אני מקווה שזה צבע יסודתשאיר משהו מקורי לפחות הצבע.מחכה לביקור בחג חג אורים שמח לכולם. טל זמיר
  17. הבריסקה של טל זמיר .jpg"]
  18. הבריסקה של טל זמיר1965 אחרי טסט קישור לתמונה => C:\Documents and Settings\refet\שולחן העבודה\_____004[1].jpg
  19. דורון שלום יש ברשותי בריסקה נוספת לחלקים אשמח לעזור .טל זמיר
  20. שלום לכולם אני טל זמיר ממושב היוגב משפץ טנדר בריסקה 900מחפש גריל קידמי לטנדר מי שיכול לעזור יבורך
  21. שלום לכולם אני טל זמיר ממושב היוגב .אני משפץ בריסקה כנ"ל הבריסקה שלי עם מנוע 900 מקורי 1964 .אני מחפש נואשות גריל קידמי העשוי מפלסטיק אשמח לקבל עזרה בענין.052-2973535 הרכב הראשון במשפחה היה הברסקה. ויש לי המון חויות מאותה תקופה לדוגמא בערך כשהיתי בגיל 6 נסענו ביום הכיפורים לבקר חברים משפחת זייד סמוך לטבעון בדרך עברנו סמוך למושב שדה יעקוב (מושב של דתיים) סמוך לכביש עמדו ילדים וזרקו עלינו אבנים,בדיוק כשהם זרקו את האבנים הבריסקה "נתנה" בק-פאייר כל הילדים חשבו שיורים עליהם לעלמו מהמקום בשניות
×
×
  • תוכן חדש...