שי משעלי
-
הודעות
20 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שי משעלי
-
מחפש רכב דיזל פרטי שנתון 2000 ומעלה עד 30000 ש"ח קילומטראז' עד ה200 מקסימום, במצב טוב. סיאט קורדובה למיניהן יתקבלו בברכה נא לפנות בה"פ או במייל [email protected] תודה רבה, שי
-
[קנייה] רכב פרטי דיזל שנתון 2000 ומעלה
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך קניה - מכוניות ואופנועים בלבד
אפשרי מאוד גם בנזין חסכוני (1:15 , 1:18 למיניהן ) -
מחפש רכב פרטי דיזל [קורדובה למיניהן , לדוגמא ] שנת 2000 ומעלה מחפש רכב במצב טוב, כמובן . קילומטראז' כמה שיותר נמוך , למרות הביקוש לדיזל . פלאפון 0542288482 אימייל [email protected] או בהודעה פרטית כאן . תודה רבה, שי.
-
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אוקי אז הסיאט קורדובה והפולו קלאסיק הן אופציות כרגע לפי מה שאתה אומר . יהיה קשה מאוד למצוא את הרכבים האלה עם דיזל חוץ מליסינג, שזה מה שנקרא - רכב שחוט ... -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
-
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הבעיה שאני לא מבין בזה כל-כך (חישובים למיניהם ) אשמח אם תסייעו לי אני נוסע אשקלון-הרצליה כל יום הלוך חזור , לפעמים גם תל אביב , בדרך כלל זה יצא בשעות העומס לדעתי זה בערך 70 ק"מ כל כיוון מה שאומר 140-150 ש"מ ליום שזה המון . אין לי בעיה בכלל לרכוש רכב פרטי [דיזל או בנזין ] , אבל אני לא יודע מה יותר משתלם ומה הדגמים המשתלמים לי . מה שחשוב זה בעיקר שיהיה תא מטען לא פצפון , וגם שאני עצמי אדם גדול אז שלא יהיה אוטו נמוך או משהו בסגנון . תודה רבה שוב ומצטער על הטרטור (: שי. -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כן אבל אני לא מתכנן על ברלינגו אלא על הפיאט המקבילה [הדובלו ] למרות שאם אני אמצא ברלינגו עם קילומטראז' נמוך במצב טוב אני לא אתלונן... (: לדעתכם יש מקום לנסות אפילו לחשוב על לקחת Private בנזין אחרי כל מה שאמרו לי פה ? לא ידעתי שהמחיר של הסולר יותר יקר מבנזין , הייתי בטוח תמיד שזה ההפך ... מה דעתכם ? -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
גם אם אני לוקח רכב פרטי כלשהו , הדלק לא ייצא לי ממש המון ? פלוס השחיקה של מנוע בנזין מהירה יותר ככל הידוע לי -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש מקום בכלל לחשוב על לקנות רכב בנזין ? שי. -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מישהו ? (: -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נותרו רק 2 אפשרויות אחרונות (: 1. מה האפשרויות רכישה שלי ? סוכניות ליסינג , סוכניות טרייד אין , לוחות יד שניה [שזה קצת סרט כי אין לך למי לחזור אם האוטו דפוק מבפנוכו ] - מה כדאי לי לעשות, בהתחשב ברכב שאני רוצה ובתקציב ? 2. מה לחפש ברכב כשאני בא לבדוק אותו ? היסטוריית טיפולים מלאה כמובן, לבדוק ברשיונות שהיד מתאימה למה שנאמר... מה עוד הייתם בודקים ? תודה רבה, שי. נ.ב. היה פה מישהו שדיבר על אשכול שמדבר על תחזוקת רכב מסחרי דיזל יד שניה , אשמח לקבל לינק אליו כי לא מצאתי אותו בסוף -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני דיי נדלקתי על הדובלו ממבט ראשון והיא נראית ממש מתאימה לי [אני בעצמי גם אדם גדול (: ] -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הי שי , תודה רבה דבר ראשון על התגובה האינפורמטיבית ביותר . (: קיוויתי למצוא מישהו עם הרכב הנ"ל המנוע טורבו דיזל JTD הזה נכנס לי בתקציב ? ומה ההבדל ביניהם בדיוק? מישהו יכול גם לענות לי במה ששאלתי על סוכניות טרייד אין ? תודה רבה רבה! -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אגב ראיתי כל מיני רעיונות\הצעות לרכוש רכב מסוכנויות טרייד-אין מורשות של היבואן [פיאט במקרה שלי] מכיוון שאז תמיד יש היסטוריית טיפולים ויש לי למי לפנות אם יש לי בעיה ברכב. מישהו יודע היכן יש רשימה של הסוכנויות האלו והאם זה כדאי ? -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נראה לי הדובלו דיי קוסמת לי , היא גם ממש בתקציב שלי ואני רואה שהשוק שלה לא רע ושיש הרבה הצעות לא רעות בכלל [למרות שהתכנון שלי לרכוש עוד כחודשיים-שלושה , בסיום המלווה ] למישהו יש נתונים טכניים עליה ? [צריכת דלק , דלתות , עלויות תחזוקה וכ'ו ? ] תודה רבה שוב, אתם ממש Lifesavers שי -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אהלן , אני מעוניין להכניס גיטרות למיניהן וציוד - תא מטען של פרטי יכול להספיק . אני לא מכיר את הקורדובה, אני אחפש בגוגל מאוחר יותר על הדובלו שמעתי - יש עוד המלצות חמות עליה? (: תודה. -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ראיתי ביד 2 ברלינגו שנת 2002 יד 1 ידנית דיזל עם 80K קילומטראז' ... התחלתי להתלהב ואז הסתכלתי 2 פסיקים למטה וראיתי "טרייד אין חולון שירותי רכב" ... אחרי כל מה ששמעתי פה על חולון אני מניח שלא שווה להתקרב אפילו, נכון? (: -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
חיפשתי ושוטטתי ולא העלתי בחכתי את הנושא המדובר... אני אנסה עוד קצת , אבל אם יש לך אותו במקרה ותוכל ללנקק - אשמח . ממה שאתם אומרים פה התקציב שלי הוא לא תקציב טוב בכלל אם אני רוצה קנגו או ברלינגו .. מה בנוגע לרכב פרטי דיזל ידני ? יש משהו טוב בתקציב שלי שם ? שי. -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא יודע אם זה רק בגלל שמזבלים לי הרבה בשכל בעבודה וכל מיני , אבל 200 אלף זה לא נחשב כבר רכב מת ? מתי תגיעה השחיקה של הרכב מבחינת קילומטראז' ? במה זה יתבטא , ומה העלויות החלפה של חלקים במידה ואני מגיע למצב כזה (אני מניח החלפת קלאצ' , מנוע -כאלה דברים ) אגב, מה דעתכם על הרנו קנגו ? תודה רבה שוב, שי. -
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה על ההמלצות, תא המטען רצוי שיהיה גדול כי אני אמן מופיע וצריך מקום לציוד, בגדול לא קריטי אם זה לא יהיה עצום - כל עוד האוטו טוב ויכול ליסוע מרחקים ארוכים בלי להטריד אותי יותר מדי בתיקונים. כל הרנו קאנגו והברלינגו נראים לי מאוד מעניינות מה ההבדל בין הברלינגו הרגילה לHDI ? מה הצריכת דלק שלה בדיזל ? תודה רבה שוב, שי. נ.ב. - מה נחשב קילומטראז' סביר לרכב יד שניה? לדאבוני איני מבין מספיק (כמובן שכשאלך לבדוק אקח איתי מישהו שמבין, אבל זה יותר לידע אישי ) -
אהלן חברים , אני בדיוק הצטרפתי ופרסמתי מודעה על זה שאני מחפש דיזל ידני עד 30000 שקל - רציתי להודות לכם מאוד על כל האשכול הזה, זה היה כמו לקרוא ספר טוב . לצערי זה יותר מדי ספר אימה , מפחיד אותי ללכת לראות רכבים אפילו (: אני אקח איתי חבר'ה שמבינים במכוניות (אבא\מישהו מהעבודה) ואקווה לטוב . אגב מי שיש לו המלצות לרכב שמתאים לדרישות שלי [המלצות של דגמים , לאו דווקא מישהו שמוכר] , מוזמן לכתוב לי על זה באשכול הנפרד שפתחתי (: [הכותרת שם אומרת אוטומט אבל זה היה בטעות , אם מנהל יכול לערוך אני אשמח ] אגב אני בן 20 וזה רכב ראשון אז אני ממש מקווה לטוב (: תודה לכולכם , שי.
-
אהלן חברים , מחפש המלצה לידני דיזל עד 35000 שקלים (תוקנה טעות בכותרת)
שי משעלי פרסם הודעה בנושא של שי משעלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סליחה , עדכון - אני מחפש ידני דיזל ולא אוטומט , מצטער על הבלבול . ידני דיזל , רצוי עם תא מטען גדול , צריכת דלק טובה מאוד (אני עושה מרחקים , נסיעות אשקלון-הרצליה כל יום הלוך ושוב) שי.
