Jump to content

גד זאבי

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גד זאבי

  1. עבר קצת זמן מאז השיחה. אני הזמנתי לי פוקוס לפני חודש. האם אתם קיבלתם את הפוקוס שהזמנתם? האם כדאי בכלל לחכות? יכול להיות שחברות הליסינג מחכות לינואר כדאי להזמין רכבים נוספים? אשמח לייעוץ...
  2. שלום. יש לי רנו קליאו אוטו' מודל 98. (אליזה). מנוע 1400. הרכב נכבה לי ביומיים האחרונים תוך כדי נסיעה. לאחר שנכבה האוטו לא מוכן להניע למשך כדקה. אחרי דקה מניעים והכל בסדר. יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הסיבה? אנא עיזרו או לפחות הפנו למוסך מתאים וטוב באיזור רמת גן גבעתיים תל אביב. רכב שמור ביותר ומטופל ללא רבב.
  3. שלום. יש לי רנו קליאו אליזה מודל 98. הרכב נכבה תוך כדי נסיעה פעמיים. לאחר שהוא נכבה הוא מסרב להניע למשך כדקה. אחרי דקה הכל בסדר. מניע ונוסע כרגיל. יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הסיבה? הרכב שמור מאד ומטופל היטב.
×
×
  • תוכן חדש...