Jump to content

Arielr

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Arielr

  1. שלום, ברשותי קאיה קרניבל משנת 2003, הרכב בולע ליטר מים על כל 200 ק"מ נסיעה. במוסך המורשה עשו בדיקת לחץ והחליפו את הפקק המים,כלום לא עזר , הרכב נוסע מצוין למעט אינדיקציה זאת. כמו כן שמעתי במוסך אחר טענה שגלגל השיניים של משאבת השמן בדגם זה נשחקת כל 100,000 ק"מ ואם לא אחליף אותה , אני מסתכן בקלקול המנוע, האם ידוע לכם דבר בנושא זה? אריאל
×
×
  • תוכן חדש...