שלום,
ברשותי קאיה קרניבל משנת 2003, הרכב בולע ליטר מים על כל 200 ק"מ נסיעה.
במוסך המורשה עשו בדיקת לחץ והחליפו את הפקק המים,כלום לא עזר , הרכב נוסע מצוין למעט אינדיקציה זאת.
כמו כן שמעתי במוסך אחר טענה שגלגל השיניים של משאבת השמן בדגם זה נשחקת כל 100,000 ק"מ ואם לא אחליף אותה , אני מסתכן בקלקול המנוע, האם ידוע לכם דבר בנושא זה?
אריאל