Jump to content

Arielr

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Arielr

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, ברשותי קאיה קרניבל משנת 2003, הרכב בולע ליטר מים על כל 200 ק"מ נסיעה. במוסך המורשה עשו בדיקת לחץ והחליפו את הפקק המים,כלום לא עזר , הרכב נוסע מצוין למעט אינדיקציה זאת. כמו כן שמעתי במוסך אחר טענה שגלגל השיניים של משאבת השמן בדגם זה נשחקת כל 100,000 ק"מ ואם לא אחליף אותה , אני מסתכן בקלקול המנוע, האם ידוע לכם דבר בנושא זה? אריאל
×
×
  • תוכן חדש...