שלום לכולם,יש לי 206 נפח 1400 ויש לי תופעה, הרכב נכבה פתאום באמצע נסיעה במהירות של 30 קמ"ש בערך.
הרכב לא מקרטע לפני, פשוט נכבה כמו נפילת חשמל,זה לא קורה כל הזמן.
ויש בעייה נוספת שאני לא בטוח אם היא קשורה,לפעמים הגז נתפס ככה פתאום זה קורה יותר עם מזגן,אמרו לי שזה אולי מנוע צעדים,מישהו יכול לעזור בשתי הבעיות?