Jump to content

mitsu_rider

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mitsu_rider

  1. נתפסתי על 120 קמ"ש במקום בו מותר 70. קיבלתי זימון לשימוע בעוד יומיים, והזמנה לדין בדצמבר. האם מישהו יודע מה קורה בשימוע הזה? האם יש לי אפשרות לקבל את הרשיון בחזרה? אם לא, האם בתום השלילה אני מקבל אותו אוטומטית? כמו כן, האם יש אפשרות לבקש דחיית משפט, והאם זה בכלל יעזור (כלומר, האם ניתן לדחות את המשפט עד שהעבירה תתישן)? תודה רבה, ואדים
×
×
  • תוכן חדש...