כרגע יש לי פיאט אונו שאח שלי הוריש לי עקב זה שהוא נסע לחול,האוטו לא היה פעיל חודשיים עקב זה שהייתי בתקופת המלווה. כמובן שהמצבר היה ריק אבל אחרי כבלים וכמה סיבובים אפשר להניע עם הסוויץ . עכשיו אני יודע שהאוטו הזה אוכל הרבה שמן אז מילאתי לו. יש עוד טיפולים פשוטים יחסית שאני יכול לבצע באוטו בשביל למנוע תקלוט?
האוטו עבר טסט בלי מראה אחורית,לא יודע באמת עד כמה זה חוקי אבל זה מאוד מסוכן מישהו מכיר מוסך באיזור חיפה והעמקים שיש להם חלפים של פיאט באופן זמין ולא ישחטו אותי במחיר?
אשמח לקבל כל מידע שיעזור לי להמנע מבעיות עם האוטו אבל אם אפשר להמנע מתגובות של לא כדי להחזיק כזה אוטו וכו כי אני יודע את זה כבר.
אהה זה מנוע 999 3 דלתות....