Jump to content

kik0

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kik0

  1. מנוע 1000 ניראה לי שזה בלי יש איזה טיפול מומלץ אפשר לעשות כדי להוריד את צריכת הדלק, האמת שכרגע היא לא גבוה אני מעריך 1/14 אבל מחירי הדלק עולים ועולים ואם יש איזה טיפול שעולה כמה מאות שקלים אז אני אשמח לדעת עליו
  2. אם שמת לב הייתי סקפטי לגבי התוצאות שהתוסף מפיק,בגלל זה באתי ושאלתי פה אם יש תוסף שעונה על מה שהוא מבטיח.. יכלת לענות תשובה עניינית אבל במקום זה העדפת להשמיץ (אולי מחוסר ידע אולי סתם שיעמום).
  3. יפחית בצריכת הדלק... ועוד כל מני דברים שמבטיחים על התוספים... ניראה לי הבטחה קצת גדולה בשביל כמה עשרות שקלים אבל שווה תניסיון
  4. יש לי פיאט אונו שנת 94 מנוע 999 איזה תוסף דלק יעשה תעבודה הכי טוב אם בכלל? אחרי חיפוש בפורום הבנתי שהתוסף המוביל הוא bg 44k , שאלתי מישהו והוא אמר לי שהוא מתאים למנוע שלי. האם יש תוסף ברמה גבוה שיתאים גם לאוטו שלי? והאם בכלל כדי להשקיע בתוסף? אהה היום אני כנראה יהיה באוטו דיפו אז אשמח לתשובה מהירה!
  5. כרגע יש לי פיאט אונו שאח שלי הוריש לי עקב זה שהוא נסע לחול,האוטו לא היה פעיל חודשיים עקב זה שהייתי בתקופת המלווה. כמובן שהמצבר היה ריק אבל אחרי כבלים וכמה סיבובים אפשר להניע עם הסוויץ . עכשיו אני יודע שהאוטו הזה אוכל הרבה שמן אז מילאתי לו. יש עוד טיפולים פשוטים יחסית שאני יכול לבצע באוטו בשביל למנוע תקלוט? האוטו עבר טסט בלי מראה אחורית,לא יודע באמת עד כמה זה חוקי אבל זה מאוד מסוכן מישהו מכיר מוסך באיזור חיפה והעמקים שיש להם חלפים של פיאט באופן זמין ולא ישחטו אותי במחיר? אשמח לקבל כל מידע שיעזור לי להמנע מבעיות עם האוטו אבל אם אפשר להמנע מתגובות של לא כדי להחזיק כזה אוטו וכו כי אני יודע את זה כבר. אהה זה מנוע 999 3 דלתות....
×
×
  • תוכן חדש...