שלום לכם
חברתי ואני קונים רכב בפעם הראשונה ואנחנו די חרדים
הדגמים שניראים לנו רלוונטים הם הקליאו b והפיאסטה.
למרות זאת הרבה אומרים שהם לא אמינים או שהחלקים שלהם עולים הרבה. מה לעשות?
אין לנו צרכים מיוחדים, ההערכה היא שניסע כ 15k ק"מ בשנה ולא במקומות בעייתיים.
במידה ואתם ממליצים, עד איזה ק"מ זה סביר? ומה העלויות ההגיוניות? במידה ולא מה כן רצוי לקנות?
תודה רבה
אשלי ועידו