Jump to content

idorum

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של idorum

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכם חברתי ואני קונים רכב בפעם הראשונה ואנחנו די חרדים הדגמים שניראים לנו רלוונטים הם הקליאו b והפיאסטה. למרות זאת הרבה אומרים שהם לא אמינים או שהחלקים שלהם עולים הרבה. מה לעשות? אין לנו צרכים מיוחדים, ההערכה היא שניסע כ 15k ק"מ בשנה ולא במקומות בעייתיים. במידה ואתם ממליצים, עד איזה ק"מ זה סביר? ומה העלויות ההגיוניות? במידה ולא מה כן רצוי לקנות? תודה רבה אשלי ועידו
×
×
  • תוכן חדש...