Jump to content

locus

  • הודעות

    947
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של locus

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

179

מוניטין

  1. תודה רבה מארק!!! קפצתי להיפרטרוניקס היום נתן לי משהו חלופי שעומד בעד 600V הרגיש לי שניסה למכור את מה שיש לו ולקח 20שח על קבל. בכל מקרה התקנתי ועובד. כן מכיר גם את לאון. פשוט יותר רחוק לי. היפרטרוניקס זה הייתה האפשרות הכי נוחה והכי חשוב אשתי מאושרת IMG_3729.mov
  2. שוב תודה אין מעגל מודפס פשוט שני הדקים והקבל הזה ונגד מחוברים במקביל
  3. המון תודה מארק. לא הבנתי למה צריך מרחק ספציפי בין הרגליים. אני חושב שצריך לפתוח קצת את רגלי הקבל בכדי להגיע להדקים ששם היה מולחם.
  4. שלומות אשתי קיבלה מכונת תפירה חשמלית בחיבור לחשמל עובדת ללא הפסקה. פתחתי את הפדל הפעלה וראיתי שהקבל שרוף. מעדיף לקנות בארץ עם המחיר סביר. אני מאיזור חיפה. איפה אפשר למצוא כזה? בחנויות אלקטרוניקה כמו היפרטרוניקס/טלמיר? או בחנויות כמו תבור סחר? מקום אחר?
  5. אז עברה כמעט שנה מאז שיישמתי. אני די בטוח שאני זוכר איך נראית ציפור, זה עם החדק והזנב המסולסל לא? וברצינות, אני חוזר ואומר, המוצר עובד!!! אז כן נדבקים לזה זבובים (שאני מוריד עם שיפוד פעם בכמה חודשים), אבל עדיין זה יותר יפה מרשת או קוצים מול הפנים. הציפורים לא מגיעות בכלל! אין השכמות בוקר. אין צרחות של מיינות. אין צרחות של דררות. ואם בטעות מגיע ציפור לא מקומית אני נהנה לראות אותה מנסה לנחות ועפה תוך חלקיק שניה כאילו התחשמלה.
  6. קשה לי להאמין שיהיה עוד מידע על האירוע. שאלתי גם לגבי שיגרת הטיפולים וגם את המייל מהמוסך הראשי על הממצא, וזה מה ששיתפתי. נסיון ההתנעה היה במקום ציבורי הומה, אז אולי היה צליל/רעש כלשהו אבל לא משהו ששמנו לב אליו, היינו יותר מופתעים מזה שכל האורות בלוח מכוונים נדלקו והתצוגה לא הייתה התצוגה הרגילה.
  7. הרכב נסע רגיל וחלק. כובה. חצי שעה אחרי באנו להניע והיה אורגן אורות מהדשבורד, וזהו בעצם.
  8. לא היו רעשים. היה אירוע 3 שבועות לפני השבר שהמנוע לא הניע. בוסטר לא עזר. הגיע טכנאי, אמר שהמצבר מקצר והחליף אותו. אחרי החלפת המצבר והנעה, היו נורות התראה שנכבו אחכ.
  9. איציק מה הכוונה מטופל כמו שצריך? אתה יודע שרוב הגדול של בעלי הפיז׳ו לא חברים פה באתר ומטפלים ברכב לפי המלצות הייצרן. והיצרן אומר טיפול כל 20k.
  10. המנוע התפגר אחרי שנה ושבעה חודשים, אז ממוצע של קצת מתחת ל21K בשנה. האוטו עבר 2 טיפולים בזמן במוסך מרכזי מורשה יבואן (אני מעדיף לא לחשוף, אבל מוסך ממש גדול וראשי והוזכר פה רבות בהקשר של צרפתיות). ולהלן הציטוט שהגיע מהמוסך לקצין הרכב: "פירקנו את הראש, נדנדים ושסתומים שבורים"
  11. הגיר פצצה המנוע כשל בצורה מהותית כמו שאמרתי קצין הרכב אמר שזה קרה כבר לכמה רכבים אצלינו, בדכ ב70k אני זכיתי ב54k מבחינתי האישית זה 100% סטטיסטיקה
  12. 1.6 טורבו בנזין 8 הילוכים אוטומטי ביקשתי מקצין הרכב שישלח לי את המייל מפיזו אמרתי לו שמעניין אותי, אמר שישלח. הרכב טופל כל 20k
  13. היוש פיזו 3008 עלתה לכביש ב 9/2021 54K נסועה בשנתיים וחצי שעברו מאז באפריל השנה האוטו לא הניע, טכנאי שטח הגיע ולא הניע, למחורת נגרר הרכב. הרכב הוא רכב חברה שאני נהג יחיד (אני ומשפחתי הגרעינית), ננהג בצורה רגילה. שורה תחתונה, הלך ראש מנוע ונשברו שסתומים לדברי קצין הרכב. הרכב עדיין באחריות ובפיזו הזמינו ראש מנוע חדש. הרכב שהוא עובד הוא נחמד, יחסית נוח, יחסית זריר (מנוע 1.6 בנזין טורבו). היו לו כל מיני "שטויות" לאורח התקופה כגון מראות לא נפתחות, מערכת הפעלה עולה פעם בחודש בצרפתית, מסך הטאץ הראשי נכבה תוך כדי נסיעה, ועכשיו תקלת שבר והשבתה כללית (כבר חודש והצפי לא ברור). אני זוכר את עצמי קורא ככ הרבה פעמים פה על המנוע 156HP ו 165HP ועכשיו הם פתרו את הבעיות.. בכל מקרה, מבחינתי אי הנעימות היא מוגבלת בגלל שזה רכב חברה, אבל פייר, מאכזב. יבואו כל הפרנקופילים ויטענו לסטטיסטיקה לא מייצגת / קורה גם בשאר החברות מבחינתי היה לי לפני כן 3 שנים אוקטביה, 3 שנים קורולה עם אפס תקלות שניהם. הקצין רכב מתאר עוד מקרים כאלו שקרו.
  14. שאלה אני מחובר ביס לממירים מקליטים שמחוברים לרשת הקווית בבית. ניתן להמשיך בכלל להיות מחובר ליס עם אני עובר בתשתית האינטרנט מבזק להוט?
  15. שלומות בזק הגיעו להתקין סיבים בבניין שלי. הקבלן עם הבובקט בזמן העבודה קרע את הכבל תקשורת הראשי של בזק. המשמעות היא שצריך להחליף כ 50 מטר כבל תקשורת עד לרחוב. הגענו כבר עד למנהל האיזורי של בזק, לא ברור מתי התקלה תתוקן. קיבלתי זיכוי על התשלום החודשי לבזק, זה לא מעניין אותי, רוצה אינטרנט (כן, אני יודע איך להתחבר להוט ספוט בנייד…). מחובר ל Yes עם צלחת אם זה משנה. יש לי מודם ראוטר שלי שעובד על dsl. מה האפשרויות שעומדות בפני (הוט או אחר) לקבל אינטרנט ומה זה יצריך ממני? לא מעוניין לשלם תשלומים חודשיים על ציוד קצה (מודם)
×
×
  • תוכן חדש...