Jump to content

yosiel

  • הודעות

    25
  • כאן מאז:

הנקודות של yosiel

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני יחדד את שניסיתי להסביר ,לאחת הגרסאות בג'טה יש מנוע 2.0 מצויין ,לגבי 1.6 אומנם המנוע הוא החלש בחבורה אך הינו נחשב ליותר אמין ,אני הייתי מעדיף את הג'טה על פני הסיביק.
  2. שלום, הפולו לא באותה המשפחה אז בוא נוותר עליה . יש לי 3 הצעות עבורך: 1. טויוטה קורלוה 1.6 DINAMIC מחיר 128K . מדובר ברכב בעל גיר רובוטי (חיסרון) עם אפשרות לתפעול מההגה בדגם הנ"ל . מנוע 1.6 124 כ"ס ,0-100 ב12.10 שניות . בטיחות : 5 כוכבים במבחן ריסוק ,4 כריות אוויר,ESP,EBD. איבזור : חישוקים קלים ,מחשב דרך ,בקרת אקלים . יתרון :מחיר ,אמינות חסרון: תיבה רובוטית 2. הונדה סיוויק LS 1800 סמ"ק מחיר 133K. תיבת הילוכים אוטו'. מנוע 1.8 140 כ"ס 0-100 10.7 שניות. בטיחות : לא נערך מבחן ,4 כריות אוויר ,EBD,ESP. איבזור: חלון שמש ,מחשב דרך,בקרת אקלים. יתרון: אמינות ,שוק ,מנוע. חסרון: רמת איבזור בסיסית ,בידוד,התנהגות כביש. 3. פולקסווגן ג'טה 1.6 TRENDLINE מחיר 136K. תיבת הילוכים אוטומטית . מנוע 1.6 102 כ"ס 0-100 13.3 . בטיחות : לא נערך מבחן ריסוק ,6 כריות אוויר ,ESP,EBD. איבזור: חישוקים קלים ,בקרת אקלים . יתרון: איכות נוחות מרחב גימור מנוע 2.0 מעולה. חסרון: מחיר מנוע 1.6 אמין אך בסיסי. שורה תחתונה : אם אהבת את הפולו לך על ג'טה ואם לא לך על הקורולה . בכל מקרה מקווה שעזרתי. יוסי
  3. yosiel

    התקציב 80,000 ש"ח

    טויוטה קורולה 2004-05 SUN משפחתית אמינה בטיחותית ונחמדה הדגם ברמת איבזור בסיס.
  4. המחיר שציינת כפרמטר לקנייה הינו בתחתית רשימת רכבי המשפחתיות הגדולות ,אני ממליץ על שני דגמים ה407 SR והC5 SX 2.0 שני הדגמים בעלי נפח 2000 סמ"ק ,מאוד איכותיות ובטיחותיות 5 כוכבים במבחני ריסוק,6 כריות אוויר ,ESP,EBD,ABS. שני הדגמים מאובזרים במחשב דרך בקרת אקלים חישוקים קלים . המחיר 158K לשני הדגמים ,אני ממליץ כל ה407 בגלל היופי.לגבי השאר אתה תחליט. * זכור קנה, תמיד הטוב ביותר שכספך יכול לתת לך.
  5. yosiel

    רכב לאבא עד 160K

    לך על הגולף 1400סמ"ק TSI מדובר ברכב עם מנוע חדשני ואיכותי 140 כ"ס (1400 סמ"ק) 0-100 ב8.8 שניות ,תיבה רובוטית (חיסרון). בטיחות: 5 כוכבים במבחן ריסוק 6 כריות אוויר ,ESP,EBD,ABS בקרת משיכה . האיבזור כולל: בקרת שיוט ,מחשב דרך,בקרת אקלים ,חיושקים קלים . שורה תחתונה מנוע חדשני ומצויין ,איכות של גולף ,זריזה מהירה והכל ב158K
  6. ההבדל בין הגרסאות (sx,pack) הינו ברמות האבזור הpack מאובזרת יותר מבחינת גימור דיפוניי דמוי עץ ,כיסוי עור בהגה ובידית הילוכים,פגושים ומראות בצבע הרכב,חיישני חניה אחוריים,חישוקי סגסוגת . למעט מה שציינתי לעיל בסה"כ כל הדגמים זהים ברמות האבזור,כל הדגמים הינם טיפטרוניק ,עם בקרת אקלים אלקטרונית,ומחשב דרך ,6 רמקולים ומערכת מובנית עם שליטה מההגה ו6 כריות אוויר. לגבי מערכת ההידראוליקה ,בכל הדגמים מורכבת מערכת מתלים הידראולים (שמן)שבראש ובראשונה גורמת לרכב להיות הנוח בקטגורייה אל תטעה לעיתים יש הרגשה של ניתוק מהכביש אך עדיין מדובר בפלא הנדסי ,מערכת זו הינה מורכבת מאוד ועובדת על שמן במקום בוכנה רגילה או קפיץ,בנוסף יש לרכב מערכת הידראולית להגבהה אוטומטית של הרכב וזאת בהתאמה לסוג הכביש אופי הנהיגה וכמות המטען ,המערכת הינה מערכת אמינה אך במידה ותיתקל בבעיה היא תעלה לך ביוקר. בשורה תחתונה לך על ה406 ותיהנה!!!
  7. לC5 יש מנוע 2.0 ל' יש 2 גרסאות שני גרסאות בנזין SX,SX PACK לשני הדגמים יש מנועים זהים 138 כ"ס ההבדלים הן ברמות האבזור שה PACK יותר מאובזרת ,יחד עם זאת קיימים 2 דגמי דיזל SX HDI,SX PACK HDI בעלות מנועים בנפח 2.0 ו110 כ"ס שההבדלים הינם באבזור . כל הדגמים הינם בעלי 6 כריות אוויר ו5 כוכבי בטיחות ,מאוד מאובזרים . חסרונות : סחירות נמוכה ,אמינות לאורך זמן ,מדובר ברכב הידראולי שדורש אחזקה שוטפת מעבר לטיפולים תקופתיים ,רוב הרכבים בעלי קילומטרז גבוהה היות והרבה דגמים הם מציי רכב ,תיקח בחשבון ירידת ערך עצבנית ומראה חיצוני. שורה תחתונה ,במידה ומצאת רכב שטופל במוסך חברה עם קילומטרז סביר (100K) וספר טיפולים ,עשית אחלה עיסקה . דעתי לך על ה406 SV 2.0 מדובר במנוע בנזין זהה אך רכב הרבה יותר מרשים ומפנק בדגם הנ"ל .
  8. הגאלאנט היא כיוון נכון,יש לקחת בחשבון ירידת ערך עצבנית, וכמו שציינת צריכת דלק גבוהה לגבי הביטוח אין לי מידע אך סביר להניח כי הוא מעבר ל5000 ש"ח ,לגבי בטיחות הרכב הוא בין הלא בטוחים בקטגורייה ,בשורה התחתונה אם נשים את המאזניים על הכף במידה ומצאת 406 מטופלת לך עליה ,(ביטוח זול ,אמינות איכות ,נוחות)לדעתי הבעיה היחידה שלה הנה מיחשוב יתר אשר יכול לעשות כאב ראש כאשר הרכב מתיישן. שורה תחתונה ה406 הוא רכב מעולה לתקציב שלך.יש לך את הנתונים תחליט!!!
  9. טעות בידייך ,דגם VS שנת 2000 ,מאובזר בכיסאות חשמליים ,ידיות צד לנהג+נוסע+מושב אחורי ,בקרת שיוט ,מערכת מובנית ,מחשב דרך ,בקרת אקלים,המחיר המומלץ 38-39 אלף ש"ח
  10. בסכום המדובר יש לך את האופצייה לרכוש את הפיג'ו 406 SV 2.0 ל' שנת 2000 ,מדובר ברכב שעולה הן מבחינת הפינוק\איכות\נוחות\ אחזקה\אמינות גם מהשברולט וגם מה בורה ,תצטרך לקחת בחשבון ירידת ערך בעייתית וכן צריכת דלק . תוכל לקחת בחשבון מאזדה 626 בין השנים 99 אך היא טיפה יקרה יותר ולדעתי פחות איכותית מה406 . לגבי אמינות תחפש 406 שמטופלת במוסך חברה וכן ספר טיפולים ואז אתה מכוסה ,לגבי אחיזת כביש ה406 טובה מאוד יש גם 4 כריות אוויר ו3 כוכבי בטיחות במבחן ,המנוע איכותי 138 כ"ס ומלבד בעיית חיישנים אין ברכב שום תקלה גורפת . לסיכום,לאור מה שציינת אני ממליץ על ה406 בחום. יוסי
  11. דני שלום, יש לך מידע לגבי עלות המתאם הפלסטי ?,והאם ההתאמה מושלמת למרכב אזי זה פתרון סביר. האם? ידוע לכם אם בחברה מוכרים מכשיר MP3 מקורי ל406 ובמידה כן כמה יעלה מכשיר כזה .
  12. תודה רבה על האינפורמציה. אני יודע בוודאות שהביטוח ב406 זול משמעותית מהבאלנו (קרוב ל1200 ש"ח),אתה כרגע מחדש לי שהחלפים ב406 לא יקרים בהשוואה לבאלנו . אני מעונין בדגם הSV מנוע 2.0 לפי נתני היצרן צריכת הדלק הינה 15 קילומטר לליטר בנתיב בין עירוני ,זה לא צריכה משמעותית בהתחשב שמדובר ברכב גדול. לפי הבנתי אתה ממליץ עך ה406 . שוב ,תודה רבה על העזרה .
  13. . הפורום נועד להתייעצויות ,התשובות הניתנות כאן הינם בבחינת ידע אישי של כל אחד מהגולשים ,ולכן לפני שאתה עונה למישהו בדוק אם יש לך מה להוסיף ובמידה ולא שתוק!!! מוסר השכל :להבא כאשר אתה גולש בפורום ונתקל בשאלה או התייעצות שאין לך מידע בנושא ,עדיף להתעלם ממנה מאשר להוסיף מידע סתמי ולנסות להראות "חכם" .(יכולת לפנות ולבקש מידע לגבי שאלתי מאשר להסיק מסקנות ) בכל מקרה אני מקווה שבאמת לא נעלבת ממני, כל מטרתי היא באמת לקבל מידע בנושא !
  14. ואללה ,יש אפשרות שגם אחרי שאני יחליף את המערכת המובנית ,אני ימשיך לשלוט מההגה על המערכת?
  15. ירחמיאל שלום, אני מבין שהבנת הנקרא זה לא הצד החזק שלך,להלן הבהרותי לגבי שאלתי: ציינתי שיש לי סוזוקי באלנו וזאת כעובדה מוגמרת כרגע ,וביקשתי ייעוץ לגביהשוואה בין שני הרכבים מכיוון שאני מתלבט להחליף את הרכב לפיג'ו 406 דגםSV 2000 וכדי שאנשי הפורום יוכלו לייעץ לי בנושא ,ציינתי את סוג הרכב שיש לי כרגע מול הרכב שאני מעוניין לרכוש. לגבי "הסיכונים" (הכוונה אם החלפת הרכב תהווה שינוי עבורי מבחינת עלות אחזקה )הבהרתי לגבי הנושא הינה כדלקמן: 1.הבדלים בין צריכת הדלק (למקרה שלא הבנת בין הבאלנו ל406). 2.טיפולים תקופתיים(תדירות טיפול,עלויות טיפול,שמן מומלץ)? 3.חלפים (זמינות חלפים,עלויות חלפים)? 4.אמינות (שמירת ערך,זמינות חלפים)? כולי תקווה שכרגע אתה יותר מבין את שאלתי ,היות והשאלה בנוסח הקודם הייתה בבחינת כתב מורס עבורך,וכאשר אתה מגדיר כמה רמות מעל היפני תפרט כי זה בדיוק מה שרציתי לדעת ,וכנראהשאם ציינת זאת באמת הבנת אותי בסופו של דבר.
×
×
  • תוכן חדש...