*************הערת מינהל המערכת:****************
ברוך הבא לפורום!
אנא קרא את כללי כתיבת כותרת. כפי שרשמת:
פסול.
איך רושמים כותרת? כנס ל: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1254627&postcount=1
הפעם ערכנו עבורך ובמקומך.
תודה
ההנהלה
************************************
יש לי פיאט אונו 1.4 שנת 94,הזרקה חד-נקודתית
אז ככה השבוע הרגשתי שבזמן נסיעה האוטו משתנק,כאילו פעם יש גז פעם אין,עד שאתמול האוטו כבר לא הניע,
ידעתי שמדובר במשאבת דלק חשמלית.
בדקתי שמגיע זרם מהריליי למשאבה,המשאבה פשוט שבקה חיים כי גם שהוצאתי את הצינור שמגיע מהמשאבה לפילטר דלק.
לא נזרק דלק החוצה,המשאבה פשוט מתה,פתחתי את המיכל והמשאבה אכן לא עובדת,החלפתי משאבה ופילטר דלק על הדרך.
המשאבה עובדת,זורקת דלק לפילטר,והיוצא מהפילטר להזרקה גם כן זורק דלק.
למרות כל זה האוטו לא מניע.מה יכולה להיות הבעיה? יש מצב שזה מחשב הזרקה או פיוז ???