Jump to content

אונו סטייל

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אונו סטייל

  1. שלום לכל העוזרים.. אני מחפש שרטוט או הסבר שאני אבין איך מערכת הנעה 4*4 [מיצובישי L200] פועלת.
  2. ברשותי אונו 1.4 1994 הזרקה חד נקודתית,אני מתכונן לבצע טיפול 10000.... 1. אני מעוניין לדעת איזה מצתים הכי מומלצים ומתאימים לרכב ספציפית ? 2. איזה סוג שמן מומלץ ביותר ? אודה לכולם על התגובות,יום טוב
  3. אני יודע שאני לא מעודד אבל זה ככה אחי,בהצלחה!!!
  4. בטח שאם במוסך התעסקו עם מחשב הרכב,וזה בחוסר מקצועיות,יכול מאוד להיות שהתקלה נובעת מהרשלנות, יש גם אפשרות שלא,וזה מקריות,תחזיר למוסך את הרכב כמו שכבר ציינו
  5. לפני שאתה משתגע תבדוק נתיך[פיוז]
  6. תודה לכולם על הרעיונות,מסנן הדלק החדש הבעיה ממנו לא יודע למה הוא נדפק ככה,שלשום הוא העביר דלק,והיום לא, פאקקקקקק בייצור המחורבן של הפילטר הלא מקורי. הרכב חזר לתחייה =] אני ממתין עד יום א' לקנות פילטר מקורי !!! את הפילטר הישן אני זורק בחזרה לחנות שממנה קניתי כלל ברזל - רק חלקים מקוריים =) שבת שלום לכולם רפי תודה על השרטוט
  7. בדקתי את הנתיך הכל תקין צינורות המשאבה מחוברים כראוי ! המשאבה זורקת דלק,הדלק עובר למסנן והלאה ומשום מה המזרק לא מזריק דלק פנימה למנוע בדקתי גם את הנגד של ההזרקה ואכן הוא מקבל ומעביר זרם ריליי גם נבדק ונמצא תקין מחר חבר יגיע אליי עם מחשב הצתה דיג'יפלקס 2,נבצע בדיקה אולי הבעייה היא שהמזרק לא מקבל פיקוד
  8. המשאבה אכן פועלת כולל הממסר שלה,זורקת דלק.. יש כמה אנשים שאומרים שהבעייה או אימובילייזר או בראש ההזרקה
  9. הפאק הגדול שאין לי מודד התנגדות[אוהמטר] אני עכשיו בדעה שאולי יש בעייה עם האימובילייזר,שכנראה מנתק את ההזרקה של הדלק כי כאשר אני שם מעט דלק בראש ההזרקה האוטו מניע,ונכבה אחרי כמה שניות אז אני שולל תקלה בהצתה כי יש ניצוץ והרכב מניע עם טיפטוף קטן של דלק להזרקה וגם אם מחשב ההצתה[דיג'יפלקס] לא היה תקין אז הרכב לא היה מניע
  10. איך אני בודק את החיישנים בתנאים ביתיים ? איפה זה נמצא ברכב שלי??
  11. יש אימובלייזר,ואזעקה..לא ממש זוכר את שם החברה אתה חושב שיש איזה ניתוק דלק? אם כן אז פרט מה עליי לבדוק
  12. *************הערת מינהל המערכת:**************** ברוך הבא לפורום! אנא קרא את כללי כתיבת כותרת. כפי שרשמת: פסול. איך רושמים כותרת? כנס ל: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1254627&postcount=1 הפעם ערכנו עבורך ובמקומך. תודה ההנהלה ************************************ יש לי פיאט אונו 1.4 שנת 94,הזרקה חד-נקודתית אז ככה השבוע הרגשתי שבזמן נסיעה האוטו משתנק,כאילו פעם יש גז פעם אין,עד שאתמול האוטו כבר לא הניע, ידעתי שמדובר במשאבת דלק חשמלית. בדקתי שמגיע זרם מהריליי למשאבה,המשאבה פשוט שבקה חיים כי גם שהוצאתי את הצינור שמגיע מהמשאבה לפילטר דלק. לא נזרק דלק החוצה,המשאבה פשוט מתה,פתחתי את המיכל והמשאבה אכן לא עובדת,החלפתי משאבה ופילטר דלק על הדרך. המשאבה עובדת,זורקת דלק לפילטר,והיוצא מהפילטר להזרקה גם כן זורק דלק. למרות כל זה האוטו לא מניע.מה יכולה להיות הבעיה? יש מצב שזה מחשב הזרקה או פיוז ???
×
×
  • תוכן חדש...