Jump to content

ofrimadar

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ofrimadar

  1. אני לא מבין את המיצוב של לנצ'יה אל מול אחיותיה מאיטליה, היא מעל פיאט ומתחת לאלפא ? היא אאוטסיידרית ? ומדוע האפסילון מתומחרת מוזר ?
×
×
  • תוכן חדש...