Jump to content

tim tim

  • הודעות

    40
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tim tim

  1. סוף סוף קיבלתי את המייל של המיונים אבל הקישר שבו אני צריך להכנס עושה לי EROR אתם יכולים לשלוח לי קישור נוסף?
  2. נרשמתי לפני שבוע וחצי לפורמולה אילת ושילמתי את הסכום הדרוש ולא קיבלתי איימל או הודע כולשהי. זה בסדר ???
  3. tim tim

    סיאט איביזה 1993

    אתם מכירים רכבים משנתונים 93-94 שאפשרי להשתמש בהם???
  4. פיאט פונטו בהצלחה
  5. tim tim

    מכות פונטו

    OK תודה לכך
  6. tim tim

    מכות פונטו

    תודה ומה בעניין צריכת הדלק של הפונטו
  7. tim tim

    מכות פונטו

    על המכונית יש סמל, אז אני צריך לדאוג בגלל הפח או לא? וגם רציתי לדעת את צריכת הדלק של פונטו 96-98
  8. האם מישהו יכול להסביר לי למה ברוב הפונטואים יש מכות בפח מקדימה ליד הסמל האם זה אמור להדליק לי נורה אדומה??? אשמח לתגובות תודה מראש
  9. אנשים למה אתם לא אומרים שום דבר על הפונטו.....
  10. תגידו אנשים לא שמעתם על פיאט פונטו בחיר שלך הייתי אולך על שנת 98-00 לחבר שלי יש אחת כבר שנתיים הוא אוהב מאוד את האוטו חוץ מיכמה בעיות קטנות שני לא זוכר אותם והיא חסכונית תחשוב על זה אוטו מעולה
  11. גם אני לא מזמן שאלתי על הרובר וזה מה שאמרו לי.... "הייתי ממליץ לך שוב לחשוב אל קנייה של היצרן הזה אומנם זאה מכונית נהדרת אבל כתוצאה מזה שסגרו את המפעל הראשי החלקים עולים הון תועפות עם זאת האוטו נהדר נוח ומרגיש מודרני ביחס לשנתון לדודה שלי היה כזה והיא מכרה אותו רק בגלל שסגרו את המוסך שלו בירושלים והחלקים שלו עלו הון תועפות היא קנתה לעצמה רכב חדש אבל היא עדיין מתגעגעת אליו.. קח שאני לא ממליץ לך ללכת אל הרכב הזה" כן חבל ששגרו את המפעל אבל אני מציע לכך להתייעץ אם אנשים שיש להם את האוטו בהצלחה
  12. אני לא מבין גדול אז אני מבקש את עזרתכם אשמח לקבל עצות על מכוניות בסכום זה חסכונית מבחינת דלק תיקונים וחלקים ושלא היא הרבה במוסכים רובר משנת 98 ב 11K האם כדי ואשמח לשמוע אל עוד רכבים שמתאימים
  13. אופס שכחתי גאלאנט ומגאן
  14. אלו שני רכבים שני רוצה על איזה כדי יפנית או צרפתיה??? אשמת לתגובות
  15. היי אנשים מה אתם אומרים על דייהטסו אפלוז 98 (בשביל דוד) האם היא נוחה למשפחה אם 4 נפשות,איך האמינות שלה והאם היא חיסכונית? בדלק חלקים תיקונים??? מחרתיים הוא אולך לראות את האוטו אשמח לתגובות תודה
  16. עזוב בטח תימצא אוטו יותר טוב הכול משמיים
  17. אני מציעה לך את הפונטו רכב נהדר רק תשימי לב לבעלים הקודמים של הרכב אה ואם קלומטרז נמוך
  18. אני לא מבין גדול אבל אם כבר תילך על דייהו סופר רייסר לאבא של חבר שלי יש כבר את האוטו 3 שנים והם רק היחליפו את רצואת הטיימנג ותחפש כמה שפחות ידיים ושמורה בהצלחה
  19. תתחדש ותנהג בזהירות כי חבל על האוטו סתם חיחיחי תנהג בזהירות
  20. tim tim

    סובארו DL

    יש כאלה כמו שאמרתם "פחנוע" וראיתי הרבה שמורות שניראות טוב מביפנים ומבחוץ בגלל זה פתחתי את הנושא אבל משרציתי לדעת את האמינות את הנוחות וכ"ו ברכב
  21. tim tim

    סובארו DL

    כן אני מחפש רכב ראשון וה 10000 רק לרכב יש לי עוד 5000 לטיקונים ביטוח וכ"ו
  22. tim tim

    סובארו DL

    ואיך פיאט פונטו קארתי בפורום שהיא חסכונית מאוד בדלק ובטיפולים מה הייתם אומרים? ומצטר שאני משגע אותכם כך
  23. tim tim

    סובארו DL

    ואשמח לשמוע על כמה שיותר רכבים
  24. tim tim

    סובארו DL

    בקיצור אני מחפש רכב קטן נוח לשימוש אם גיר רגיל צריכת דלק סבירה עלות תיקונים וחלקים גם במחירים סבירים
  25. tim tim

    סובארו DL

    בקשר לרנו איך האמינות צריכת הדלק ובכלל אם נוח לשימוש???
×
×
  • תוכן חדש...