Jump to content

smith34

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי smith34

  1. לי קרתה אותה תקלה היום בבוקר למישהו יש תשובה? לדעתי זה חיישן או משהו כזה
  2. שלום לכולם, יש לי סיטרואן סי 5 שנת 2004 נפח 2000 סמ"ק. היום הופיע החיווי שבכותרת (אולם לא נדלקה נורית סרוויס). אני מבין שהבעיה היא במתלה. מה זה מתלה? כמה זה צריך לעלות הסיפור? הצילו.. אודה על קבלת מענה מהיר ממי שמבין.
×
×
  • תוכן חדש...