Jump to content

Rapter

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Rapter

  1. מדובר בחיפושית שנת 81 אני יודע שצריך לפרק הרבה דברים...חצי מהרכב גבר מפורק נשאר רק לפרק את השסי...
  2. צריך עזרה עם הורדת השסי בחיבושית (הפרדת השלדה והגלגלים) הבעיה שאין לי מושג איפה נמצאים החיבורים שלהם..אם למשהו יש אתר או סרטון או תמונות של מיקום החיבורים האלה מאוד אשמך אבל אפשר גם בעל פה!!! תודה מראששש!!!
  3. אני מחפש לקנות פורד מוסטנג אוספנות או לפני אוספנות, אבל ישנה. אם משהו מכיר או רוצה למכור בבקשה תפרסמו פה!!!
×
×
  • תוכן חדש...