דרור , כך בחשבון שאלון דאי נפל לתוך כל הבלגן הזה ולמרות ש 3 מכוניות מתוך ה18 היו עם 10/15 כ'ס מעל המותר בינהם אלוף אסיה
אותו ג'ים קא טו, ואלון במדידת זמנים היה שני , במקצה WARM AP היה ראשון,ועשה את ההקפה המהירה במרוץ.זה שפגע באלון במרוץ היה אותו קא טו שאגב היה בקבוצת רד בול בארופה וניזרק ביגלל בעיות סמים. אלון לא יוכל להישתתף במרוץ בשנחאי
כי לקבוצת ART אין רכב פנוי לאלון, הם מעדיפים נהגים שסוגרים לכל העונה ולא רק ל 2/3 מרוצים.