בקיץ הקרוב אני שוקל לקנות רכב.
בגדול, השיקולים הם:
- כ- 2500 ק"מ בחודש (קצת יותר).
- רכב אמין וזול באחזקה (אני סטודנט...)
- מרווח לנהג. כל השאר ( = נוסעים מאחור/מטען) פחות חשוב. אני קצת גבוה (1.86+)
- כמה שיותר נוח בנסיעה כדי לא להתחיל/לסיים את היום מותש (נראה לי שזה פוסל את רוב היפניות ואת הפונטו)
- תקציב: כ- 20K
החלטתי ללכת על רכב דיזל ידני.
התעניינתי כאן לאחרונה בנוגע לסקסו, פולו וקסארה.
לאחרונה שמעתי שכדאי לבדוק גם את הקורדובה.
השאלה שלי היא איך היא ביחס לכל הנק' הנ"ל וכן בהשוואה לדגמים האחרים שצויינו. אני מבין שבשל מסגרת התקציב, המודל יורד בהשוואה לסקסו למשל, השאלה היא מה כדאי...
אשמח לקבל נתונים ספציפים בנוגע לקורדובה (כגון צריכת דלק, נוחות, אמינות, עלויות טיפולים וכד') במיוחד בהשוואה לדגמים הנ"ל. נראה לי שהדגם הוא באיזור שנת 99', כשהסקסו למשל היא 00-01...
בתודה מראש לכל העונים!