ב כ י ף.
הוראות לפירוק הטאמבון (מצאתי את זה אחרי חצי שעה של חיפוש) :
http://myzx3.com/how-to/rear-bumper-cover.htm
תיאור בקצרה של הפירוק:
1. פתיחת 4 ברגים (=בורג שנכנס לתוך תושבת מפלסטיק) בחלק עליון של הטאמבון (המיקום שבו קצה הדלת אחורית פוגשת את הטאמבון).
2. פירוק בורג טורקס (כוכב) בכל בית גלגל + פתיחת אום בכל בית גלגל (נמצא מתחת למגן בוץ).
3. פירוק המגן הפנימי של כל פנס אחורי בשני הצדדים - 3 אומי פלסטיק ארוכים בגל פנס.
4. פתיחת 2 ברגים בחלק התחתון של הטאמבון.
5. פירוק פלסטיק מרכזי - הפלסטיק אשר "תופס" את שני הפלסטיקים הנ"ל - 4 ברגים.
6. פירוק הברגים בכל מגן פלסטיק אחורי בשני הצדדים.
7. פתיחת 3 אומים בכל צד אחורי ( בכל צד: 1 על כל דופן + 2 לכיוון הפנס מהצד הפנימי לבחוץ).
8. ניתוק צמת החשמל(בעדינות כמובן) ושליפת הפנס האחורי.
אלה הם עיקרי הדברים (פחות או יותר בסדר שכתוב בלינק) - תקף לרכבי סדאן, ממליץ לעבור בכל מקרה על תוכן הלינק הנ"ל.
לגבי עבודה עם הפאן - העבודה היא מהצד הפנימי כלפי הצד החיצוני.
סה"כ פשוט מאוד:
א. חימום טוב טוב של מקום הפגיעה ממרחק של 10 ס"מ (הערה: חובה לחמם אך ורק מהצד הפנימי, אחרת אני בטוח כי יהיה השלכות על הצבע החיצוני)
ב. דחיפת האיזור הפגוע מהצד הפנימי עד לקבלת התוצאה הרצויה (מנקודת מבט של הצד החיצוני), חשוב לציין שעדיף לדחוף את החומר ולא להכות בו.
ג. בשקיעות נמוכות נעזרתי במגבת רטובה במים רותחים ונתתי טפיחות קלות (טפיחות ולא מכות).
ד. רצוי לעבור על כל המרכב של הפגוש ולודא שכל הניטים וה"אוזניים"במקום ושהם במצב שלם.
זה הכל. קחו בחשבון שזה פעם ראשונה שאני עושה משהו כזה ולכן חשוב לשמוע מעוד בעלי ניסיון.
לינק לאתר נחמד וחביב לבעלי פוקוס, שבגדול חוץ מכאב לב שהוא יספק עקב מדיניות היבואן, הוא סתם יגרום לכם ליירר:
http://www.focusfanatics.com/index.asp
ממליץ לשוטט קצת באתר הנ"ל.
שבוע טוב.