Jump to content

Road-z-ter

  • הודעות

    144
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Road-z-ter

  1. שלום לכם, 1. לאלו שנתונים יש ל-Z3 גג חשמלי? 2. האם ניתן להפוך גג ידני לחשמלי? תודה.
  2. שלום חברים, בימים אלה אני בעיצומם של חיפושים אחר רכב מסוג BMW Z3 בינתיים אני דוחה הצעות רכבים עם מנוע 1800 עקב העקשנות על מנוע 1900, אך די קשה למצוא 1900 במחיר שפוי. אך האם יש על מה להתעקש? מה אתם אומרים? שווה לחכות ל-1900 או שאין הבדלים בין 2 המנועים ואני מחכה לשווא? ראוי לציין שמדובר על רכב ידני בלבד. התגובות פה יכולות להשפיע מאוד על החלטת הקנייה אז נא להגיב רק מי שיודע ובעל ניסיון על הרכב.
×
×
  • תוכן חדש...