Jump to content

מתן22

  • הודעות

    45
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן22

  1. מתן22

    סעפת

    תודה רבה
  2. אולי השאלה קצת טיפשית אבל מה היא הסעפת?!
  3. ספר לטיפול ותחזוקה עצמית תודה,
  4. ראשית כל תודה רבה... אני מחפש ספר שיתאים לרכב שלי אני לא כלכך מתמחה במה שרשמתם אבל אני יסביר הרכב שלי הוא משנת 95 הזרקה 5 דלתות אני מקווה שאחד משני הספרים שהצעתם מתאימים תודה מראש,
  5. שלום רב, מחפש ספר טכני לרכב מדגם טיפו 1.4 שנת 95 אשמח אם מישהו יעזור. מתן
  6. תודה רבה!
  7. מתן22

    מהו טורבו?

    סליחה אבל זאת לא היתה הכוונה שלי...
  8. למה משמש טורבו במכוניות?!
  9. מתן22

    מהו טורבו?

    שלום רב, היות שנאי חדש בפורום אשמח אם מישהו יסביר לי בקצרה מהו מגדש טורבו או טורבו ולמה הוא משמש?! תודה
  10. שלום חיפשתי בפורום מידע על צריכת הדלק שלי (טיפו הזרקה 94 1.4) איך אני משפר את צריכת הדלק (עירוני 1:9.5 בינעירוני 1:12) ממש מזעזע לא?!
  11. מחפש טסות בצורה כוכב (בטוח מכירים מאוד נפוצה על מכוניות אך משום מה לא נפוצה בחניות) באזור הגליל אשמח לעזרה!
  12. סליחה על הבורות אבל למה הכוונה "משקל מוקפץ" ?! הם לא שבירים יותר בניגוד ל"רגילים"?! ובאיזה טווח מחירים ישנם (ברמה סביריה כמובן)
  13. היות ואני חדש בפורום אשמח לשמוע מה היתרונות והחסרונות של חישוקי מגנזיום לרכב, ברשותי טיפו 1.4 95
  14. היתה לי אחת מודל 92 מבחינת חיסכון בדלק היא סבבה... מנגד מבחינת הבעייתיות של ראש המנוע הוא נקודת תורפה באוטו שיכול לעלות כ- 1300 ש"ח לתיקון (כמעט חצי מעלות הרכישה)
  15. ראשית כל תודה רבה על התגובות! 1. חלק מן האוטו נצבע מחדש במיוחד בדלתות ובמקומות ע"פ הנדרש. 2. הרכב עבר רק לפני כמה ימים טיפול 10,000 שכלל החלפת פלגים שמנים (מנוע וה"כ) פילטר אויר ושמן. 3. לפני מספר חודשים החלפתי את כל 4 הצמידים לחדשים. 4. למה הכוונ הלאגזוז זרימה חופשית (האם מדובר על אגזוז לחץ?!) ומהי העלות בכלל?! 5. חישוקי מגנזיום - מה גם העלות בכלל?! 6. מהי העלות הסבירה לריפוד מחדש של הגג כלומר תקרת האוטו?! בנוגע לתא המנוע האם בעזרת קיטור ממולץ לנקות את האזור מנוע והשאר משמנים ע"י קיטור בלחץ, או שיש חשש לנזק מכך?! בתודה מראש,
  16. אני מאמין שהמצב המכני של הרכב הוא די טוב יחסית לשנתון וכ"ו...
  17. שלום רב ושבוע טוב! ברשותי פיאט טיפו 1.4 95 190K במצב די טוב. ברצוני כיום לשפר את מראה החיצוני (לא באופן מוגזם אני מדגיש) וכן גם את מצב המכני (וגם אותו לא באופן מוגזם מידי) המטרה שלי היא פשוט להריגש נוח מאוד בנסיעה ברכב הזה ומנגד לא להראת רבגוני מידי לבחוץ.
  18. אני מצטער על הבורות (היות שאני חדש "טרי" בפורום) למה הכוונה יישור קו?! בתודה מראש,
  19. שלום רב ושבוע טוב! ברשותי פיאט טיפו 1.4 95 190K במצב די טוב. ברצוני כיום לשפר את מראה החיצוני (לא באופן מוגזם אני מדגיש) וכן גם את מצב המכני (וגם אותו לא באופן מוגזם מידי) המטרה שלי היא פשוט להריגש נוח מאוד בנסיעה ברכב הזה ומנגד לא להראת רבגוני מידי לבחוץ. אשמח לתשובה ,
×
×
  • תוכן חדש...