ראשית כל תודה רבה על התגובות!
1. חלק מן האוטו נצבע מחדש במיוחד בדלתות ובמקומות ע"פ הנדרש.
2. הרכב עבר רק לפני כמה ימים טיפול 10,000 שכלל החלפת פלגים שמנים (מנוע וה"כ) פילטר אויר ושמן.
3. לפני מספר חודשים החלפתי את כל 4 הצמידים לחדשים.
4. למה הכוונ הלאגזוז זרימה חופשית (האם מדובר על אגזוז לחץ?!) ומהי העלות בכלל?!
5. חישוקי מגנזיום - מה גם העלות בכלל?!
6. מהי העלות הסבירה לריפוד מחדש של הגג כלומר תקרת האוטו?!
בנוגע לתא המנוע האם בעזרת קיטור ממולץ לנקות את האזור מנוע והשאר משמנים ע"י קיטור בלחץ, או שיש חשש לנזק מכך?!
בתודה מראש,