Jump to content

ran123

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ran123

  1. למיטב ידיעתי האוקטן מגביר את הבערה ולכן כיביכול מעשיר את התערובת, תקנו אותי אם אני טועה... בכל מקרה השאלה העיקרית היתה ונשארה, אם מוסיפים מערכת מתנול לא צריך לעשות שינויים בתוכנה (ציפ) או ציפ קוסטום ?
  2. השאלה היא בשביל חבר שיש לו גלון של השמן הזה (הוא לא קנה אותו - הוא השיג אותו כי תאריך התפוגה שלו עבר לפני חצי שנה) התיאור של השמן כאן הצמיגות שלו זה 15W - 40 והוא סינטטי מלא. האם לדעתכם הוא יתאים לרכב בנזין רגיל ?
  3. אנשים יש פה ציוד טוב ובזול ואפשר עוד לדבר קצת על המחיר, במיוחד למי שלוקח יותר מדבר אחד.
  4. אך הגיע פסח עשיתי ניקיון והגיע הזמן להיפרד מהציוד שנאגר בבית רמקולים פיוניר דגם: פנינה (הדגם הכי טוב שלהם) 300WATT 4WAY מחיר: 400 שקל. בחנות 600 שקל. רמקולים פיוניר דגם: 3WAY 180WATT 6.5" מחיר: 150 שקל. בחנות 200 שקל. קומפוננט רד סאונד דגם: 0RMS10 6.5" מחיר: 400 שקל. בחנות 600 שקל. מי שחושב שהחברה לא טובה מוזמן לבוא ולשמוע. קרוס אקטיבי לנזר דגם XS2 מחיר: 200 שקל. בחנות 280 שקל. קרוס אקטיבי לסאב אודיו ליין + כיוון אוקטב DB24 מחיר: 150 שקל. בחנות 200 שקל. קבל אודיו ליין FARAD1 מחיר: 350 שקל. בחנות 450 שקל. טוויטרים RMS100 + קרוס יעודי מחיר: 150 שקל. בחנות 250 שקל. פיבר-גלס 3 ליטר במיכל של 5 (נשאר לי מבניה שעשיתי) מחיר: 300 שקל. בחנות 450 שקל. סיבי פיבר 300/400 מחיר: 35 שקל. בחנות 50 שקל. לחבילות של מטר וחצי. בד סקאי (עור מלאכותי) לציפוי גג הרכב וכו מחיר: 60 שקל למטר*מטר וחצי. בחנות 100 שקל. ניתן לשלוח הודעה לפרטי או להתקשר 0547-602134 רן.
×
×
  • תוכן חדש...