למיטב ידיעתי האוקטן מגביר את הבערה ולכן כיביכול מעשיר את התערובת, תקנו אותי אם אני טועה...
בכל מקרה השאלה העיקרית היתה ונשארה, אם מוסיפים מערכת מתנול לא צריך לעשות שינויים בתוכנה (ציפ) או ציפ קוסטום ?
השאלה היא בשביל חבר שיש לו גלון של השמן הזה (הוא לא קנה אותו - הוא השיג אותו כי תאריך התפוגה שלו עבר לפני חצי שנה) התיאור של השמן כאן הצמיגות שלו זה 15W - 40 והוא סינטטי מלא.
האם לדעתכם הוא יתאים לרכב בנזין רגיל ?