אני מהצפון דיברתי עם דני
מצת אור
הוא הפסיק בנתיים להיתעסק בזה ושלח אותי למישהו שכנראה לא רוצה להיתעסק עם זה
אני ממש לא יודע מה לעשות כמו שחלק ממכם יודע סיבבתי את המפלג הטורים הסתדרו אבל האוטו בולע דלק
ונראהלי גם שהוא מתחיל למגם קצת עכשיו ממש לא יודע מה לעשות
אם למישהו יש דרך להשיגאת החלק הזה אני אשמח לעזרה