Jump to content

haim510

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי haim510

  1. אז אני רואה שאני לא היחידי....יש לי איזה 10 חסימות חשבון מאותו IP
  2. דבר ראשון ... סופה זה רכב שניתן לתקן בבית לבד למה זה הראשון כי זה יכול לחסוך הרבה עלויות של תיקונים/אחזקה בהמשך הדרך הבעיות אכן הם רקבונות ובעיות חשמל לא משהו יכולת שטח מעולה...כמו שאמרו לפני רק בנזין לא להתקרב לדיזל עדיף שתלך לבדוק עם מישהו שמבין... יש לך פורום שמתמחה בסופה ו cj שם זה המקום לשאול שאלות ולברר פרטים לגבי הסופה (בלי לפגוע בחברי הפורום פה) http://www.cjclub.co.il אין מה לפחד מעבר הרכב או ממספר הידיים כמובן שמחיר הרכב משתנה בהתאם לשיפורים בעיקר ולרמת האחזקה שלו לא מכיר חלקים סינים שמוכרים לג'יפ בדרכ גם החלפים הלא מקוריים מגיעים מארה"ב...אבל בסין מיוצר כל דבר אז יש מצב למרות שאני לא נתקלתי תופעת הגניבות אכן קיימת כמו כמעט לכל רכב המקרים האחרונים קרו בעיקר בשפלה ובדרום בהצלחה
  3. אם הנסיעה בשטח שלך הוא רק/בעיקר בדיונות אין טעם לעבור ל 50/50.....בדיונות יש עדיפות לצמיגי כביש
×
×
  • תוכן חדש...