Jump to content

אביעד לייבה

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אביעד לייבה

  1. טוב לדעת תודה גבר
  2. שלום יש לי סוזוקי בלנו יצא לי לפתוח את הפקק של הרדיטור וראיתי שהכל נהיה שם בצבע ירוק ממש אפשר לנקות את זה אבל זה חוזר ממה נובעת הבעיה? הרכב לא מתחמם או משהו אבל שאני עוצר את האוטו אחרי נסעיה אני שומע שיוצא לחץ מהפקק אני נותן עליו מכה קטנה ואז יוצא יותר לחץ
  3. אה סבבה תודה אחי וכמה עולה מגבר שיכול להגביר לי תסאב?
  4. טוב הבאתי סאב לא משהו חזק והחיבורים שלו הם כמו של רמקול כזה שתי חוטים ואיך אני יכול לחבר אותו בלי מגבר אולי לרמקל אבל אני לא יודע בתודה אביעד!
×
×
  • תוכן חדש...