שלום יש לי סוזוקי בלנו יצא לי לפתוח את הפקק של הרדיטור וראיתי שהכל נהיה שם בצבע ירוק ממש אפשר לנקות את זה אבל זה חוזר ממה נובעת הבעיה?
הרכב לא מתחמם או משהו אבל שאני עוצר את האוטו אחרי נסעיה אני שומע שיוצא לחץ מהפקק אני נותן עליו מכה קטנה ואז יוצא יותר לחץ