Jump to content

ColBot

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ColBot

  1. זה לא דימה.. זה ולדיק.. אבל זה לא כ"כ משנה.. שיהיה לך בהצלחה עם התיקונים. רציתי להגיע למפגש.. אבל קמתי ב 1 בצהריים היה לי מזל אה? =]
×
×
  • תוכן חדש...