טוב. אקח את עצתך. אנסה להוריד 2-3 פסי (נראה לי עדיף מלהעלות כי אני רוצה צחושה פחות רכה). ואם עוד כמה מאות קמ לא ישתנה. אחליף אחוריים בקדמיים. השחיקה של הפלקן סבירה מאד כי היו מאחור. אם התחושה הלא נוחה לי(סובייקטיבית) צףתימשך אחליף.
תודה על התשובה הפרטנית והמקצועית