שלום וברכה ותודה על הפורום הפעיל
אני נהגת כבר שנה
יש לי סיריון 2008 שקניתי לפני 8 חודשים ב-13,000, (בשביל להרגיש בנוח לשפשף פה ושם) עם 137K ק"מ. כרגע היא עם 150K.
מסתבר שבחודשים האלו היא היתה צריכה החלפת משאבת בלמים ב1600 שח, פלאגים, אטם מכסה שסתומים, תושבת ימנית ועוד כל מיני תיקונים בקטנה.
אתמול הלכה משאבת הדלק ותיקון יעלה לי כ-1300 שח.
הטסט נגמר בעוד כחודש ועולה 1220, בלי יישור קו שלפני טסט.
המכונאי מעוניין לקנות אותה ממני במקום ב10,000, כי המנוע שלה נקי במיוחד וטוען שאני לא אקבל יותר מ13 אחרי טסט והחלפת משאבת דלק.
השאלה שלי אם להתאמץ לתקן להעביר טסט, ולנסות למכור יהיה שווה לי את זה?
אני מוכנה להשתדרג לרכב ב-30,000 מקסימום אם הוא יהיה שווה לי את זה.
אני נוסעת לירושלים כל יום וצריכה מנוע שמסתדר עם זה, רכב קטן מספיק לי, צריכת דלק כמו הסיריון היתה נהדרת (בערך 1:15)
ומרווח כמה שיותר מבפנים. הסיריון גבוהה ומאוד מרווחת ונעימה, רק מרעישה וסוחבת בעליות לירושלים.
אני חוצבת את ההבנה בנושא מטר אחרי מטר, ואין לי כל כך מי שיעזור לי להבין בזה.
אשמח מאוד לעצה טובה🙏🏼