Jump to content

ברוךב

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של ברוךב

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום, קיבלתי היום בדואר רגיל לבית מכתב מרשות המקומית אור יהודה, דרישת תשלום חוב על עבירה שבוצעה ביולי 2024. חייב לציין שלא הוצמד לרכב שלי קנס חניה או דרישת תשלום בדרך כלשהו חוץ ממכתב דואר רגיל שקיבלתי שכולל את התוספת פיגורים. האם יש ביכולתי לפנות לרשויות ולבקש הוכחה כגון תמונה, מסירת מכתב או סמס או כל בקשה לדרישת תשלום?
×
×
  • תוכן חדש...