היי
יש לי ניסאן קשקאי 2021 בנזין 1.3, התחיל לי אתמול בעיית ביצועים(לא הגבלת מהירות) והיום אחרי נסיעה קצרה הבעיה המשיכה ונדלקה נורה של בדיקת מנוע, בסריקה שעשית נראה שיש בעיה עם חיישן:
P2452 [0x2452]
Diesel particulate filter (DPF) pressure sensor A - circuit malfunction
אני עם מנוע בנזין, מה הקשר חיישן דיזל?
איזה חיישן זה בדיוק? מאיפה אני יכול חהזמין אותו?