זה פשוט קטסטרופה.
גם חיישני אורות גבוהים מזייפים (במיוחד ברכבים סינים)
ואם זה לא מספיק – גם אורות הבלם של רכבים מודרניים כל כך בהירים, שזה שורף את העיניים בלילה.
לפני כחודשיים עמדתי ברמזור מאחורי אאודי חדשה (אני לא זוכר את הדגם), ואורות הבלם היו כל כך חזקים, שפשוט לא הצלחתי להסתכל קדימה.
כל יום נהיגה במדינה הזאת הופכת להיות יותר ויותר סיוט
השנים הטובות היו בתקופת הקורונה בזכות הסגרים והעבודה מהבית.
היום, הקורונה היא כבר זיכרון היסטורי, ויותר ויותר חברות מחזירות עובדים למשרד חמישה ימים בשבוע. הפקקים חזרו, והאלימות בכבישים שוברת כל שיא.
זה גם בא לידי ביטוי במספר ההרוגים בכבישים – כנראה שבשנה הקרובה נשבור שיא של 30 שנה.