Jump to content

זיו וקנין

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי זיו וקנין

  1. גם לא, ככל הנראה הבעיה זה משהו באימובילייזר ביטלתי את הקודנית מזמן בגלל שבמילא היא לא עבדה. ז״א שהצלחתי להניע את האוטו גם בלי קוד. הניתוק היה קצת עבודה ערבית זה היה רק לנתק את החיבור של הקודנית עצמה לא באופן מקצועי תנסה לשים לב אם כשזה קןרה לך *לא* מופיע לך נורת אימובילייזר כשאתה מחבר את המפתח לסוויץ. במידה וזה המצב כנראה בעיית אימובלייזר אם לא אולי חיישן קראנק
  2. יונדאי אלנטרה 18, הרכב לפעמים לא מניע, מחבר סוויץ ומנסה להניע ושומעים רק את הסטסטר עובד מה שמונע לי בעיית מצב או סטרטר. הלוח פיוזים תקין ולא חסר. הבעיה היחידה שנשארה היא אולי בעיית קידוד במפתח או תקשורת עם האמובילייזר אבל לא דולקת נורה. חשוב לציין שהתקלה נפתרת אחרי כמה ניסינות של הכנסה מחדש לסוויץ. עוד רעיונות לפתרון?
×
×
  • תוכן חדש...