יונדאי אלנטרה 18, הרכב לפעמים לא מניע, מחבר סוויץ ומנסה להניע ושומעים רק את הסטסטר עובד מה שמונע לי בעיית מצב או סטרטר. הלוח פיוזים תקין ולא חסר. הבעיה היחידה שנשארה היא אולי בעיית קידוד במפתח או תקשורת עם האמובילייזר אבל לא דולקת נורה. חשוב לציין שהתקלה נפתרת אחרי כמה ניסינות של הכנסה מחדש לסוויץ. עוד רעיונות לפתרון?