מכשיר טוב ולדעתי מצדיק תיקון (אם זו הבעיה היחידה) תיבדוק עלות תיקון אפילו אצל מישהו פרטי באזור שלך, בחברה הכי טוב אך עלול להיות יקר. (ליפעמים במחיר תיקון אפשר ליקנות מכשיר חדש, אולי פחות יפה אך לא פחות טוב ועם אחריות)
גיא,
תודה על תשובתך, רק שאלה קטנה, מכיוון שאני לא מוצא את השלט של הדגם שלך באתר:
האם בנוסף לכל הפונקציות בשלט, יש גם מספרים לשמירת תחנות רדיו (1-6).
תודה,
אבי
מחפש שלט RM-X118 של רדיו דיסק סוני CDX-CA700X, איפה אפשר להשיג?
או כל שלט אחר של סוני עם מספרים 1-6 לשמירת תחנות רדיו.
או האם מישהו יודע איך לשמור תחנות רדיו ברדיו דיסק זה, מכיוון שאין עליו מספרים?
תודה רבה.