שלום לכל החברים..
יש לי בעיה (אני מקווה שהיא קטנה).
יש לי פורד פיאסטה 1600, יש לי אגזוז פתוח והוא קצת מעשן (עשן לבן),
זה לא נראה לי לי רציני אבל רציתי רק להיות בטוח שזה לא משהו רציני.
ועוד דבר הוא גם השפריץ פעם אחת מים שחורים שנראים כמו פיח שנמס מהאגזוז.. למשהו יש מושג מה זה אמור להביע??
בתודה מראש!
אם כבר אתם בנושא הזה..
אני רציתי לפני כמה זמן להחליף את הצמיגים שלי גם כן,
עכשיו יש לי 185/55/R14, האם יש טעם להחליף אותם או להשאר עם המקוריים, ואם כן לאיזה מידה.
תודה מראש!
אני רואה שאתה לא מקשיב..
גם אני עשיתי קורס בטכני.. יש לי חבר שהוא מדריך בכיר (ראש שלב)שם, תעדכן אותי איזה קורס אתה עושה,
אולי אני אוכל לעזור לך.
אני עשיתי קורס קשר טקטי נייד..
לא , מה שאני עושה זה משהו אחר לגמרי.
אני מתקן את המכשירי קשר, מאתר תקלות וכ"ו. בקיצור טכנאי.
אני מתקן את הקשר שאתה עובד איתו.
לא, לא הבנת, גם אני הייתי טכנאי קשר, בחיל האויר...
אני הייתי פעם אחת, שוב מאותה סיבה שאין לי הרבה חברים שאוהבים מכוניות ושיפורים כמוני..
ולפי מה שראיתי קשה לי להאמין שמישהו בא שם לבד..
אולי אפשר לארגן קבוצת מכוניות מאיזור הצפון, ירושלים וכל מיני מקומות רחוקים(יחסית) לנסיעה משותפת למפגש..מה דעתכם,?
הייתה לי את אותה הבעיה לפני שבוע וגם לי אמרו מיד משאבת מים,
אבל "למרבה הפלא" זה לא היה משאבת מים,אלא פשוט פתחתי את צינור שמתחבר בין הרדיאטור לבין המנוע, הכנסתי אותו(את הצינור) עד הסוף וסגרתי בחזרה והוא כמו חדש עכשיו,
יכול להיות שלך אין בעיה כזו אבל שווה בדיקה..בהצלחה.
שלום לכולם,
יש לי פורד פיאסטה 1600 .
יש לה מתלים קשים (ככה זה מגיע אורגינל),
ורציתי לדעת מתי יודעים שצריך להחליף בולמים,אם כשהם טובים מרגישים כל בור.
אגב, אני לא יודע מתי החליפו בולמים ברכב (אם בכלל ),
בתודה מראש.