Jump to content

avihay

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avihay

  1. תודה עמית! זה כנראה בגלל שהימים קרים באמת.
  2. שלום לכל החברים.. יש לי בעיה (אני מקווה שהיא קטנה). יש לי פורד פיאסטה 1600, יש לי אגזוז פתוח והוא קצת מעשן (עשן לבן), זה לא נראה לי לי רציני אבל רציתי רק להיות בטוח שזה לא משהו רציני. ועוד דבר הוא גם השפריץ פעם אחת מים שחורים שנראים כמו פיח שנמס מהאגזוז.. למשהו יש מושג מה זה אמור להביע?? בתודה מראש!
  3. גם לי יש!!! עכשיו אני גם יודע מה זה אומר...תודה!
  4. avihay

    מה הקיצור של בה"ד 7?

    כאילו מישהו שואל אותו.. ממתי הצבא שואל אותנו?
  5. אם כבר אתם בנושא הזה.. אני רציתי לפני כמה זמן להחליף את הצמיגים שלי גם כן, עכשיו יש לי 185/55/R14, האם יש טעם להחליף אותם או להשאר עם המקוריים, ואם כן לאיזה מידה. תודה מראש!
  6. avihay

    מה הקיצור של בה"ד 7?

    אני רואה שאתה לא מקשיב.. גם אני עשיתי קורס בטכני.. יש לי חבר שהוא מדריך בכיר (ראש שלב)שם, תעדכן אותי איזה קורס אתה עושה, אולי אני אוכל לעזור לך. אני עשיתי קורס קשר טקטי נייד..
  7. אתה מתכוון לזה?
  8. באסה... משתתף בצערך..
  9. avihay

    מה הקיצור של בה"ד 7?

    לא , מה שאני עושה זה משהו אחר לגמרי. אני מתקן את המכשירי קשר, מאתר תקלות וכ"ו. בקיצור טכנאי. אני מתקן את הקשר שאתה עובד איתו. לא, לא הבנת, גם אני הייתי טכנאי קשר, בחיל האויר...
  10. avihay

    מה הקיצור של בה"ד 7?

    אני גם עשיתי קורס כזה.. קראו לזה קשר טקטי נייד (קורס של חיל האויר)
  11. avihay

    מה הקיצור של בה"ד 7?

    כן, בבה"ד 7 יש בעיקר קורסים שקשורים בקשר
  12. avihay

    מה הקיצור של בה"ד 7?

    בה"ד 7 זה לא בסיס של חיל האויר, אבל יש קורסים שגם חיילים של חיל האויר עושים שם.. איזה קורס זה?
  13. ומה איתי?? גם אותי לא זכיתם לראות ונראה לי שגם את האוטו שלי לא...
  14. אני הייתי פעם אחת, שוב מאותה סיבה שאין לי הרבה חברים שאוהבים מכוניות ושיפורים כמוני.. ולפי מה שראיתי קשה לי להאמין שמישהו בא שם לבד.. אולי אפשר לארגן קבוצת מכוניות מאיזור הצפון, ירושלים וכל מיני מקומות רחוקים(יחסית) לנסיעה משותפת למפגש..מה דעתכם,?
  15. לדעתי כדאי לקחת בחשבון את הגרמניות, אודי 1.8T , או פאסאט 1.8T
  16. הייתה לי את אותה הבעיה לפני שבוע וגם לי אמרו מיד משאבת מים, אבל "למרבה הפלא" זה לא היה משאבת מים,אלא פשוט פתחתי את צינור שמתחבר בין הרדיאטור לבין המנוע, הכנסתי אותו(את הצינור) עד הסוף וסגרתי בחזרה והוא כמו חדש עכשיו, יכול להיות שלך אין בעיה כזו אבל שווה בדיקה..בהצלחה.
  17. יש לי גם סרטים יפים יפים שאני רוצה לשלוח אבל , אני לא מצליח ..למה?? הם בסה"כ 700 מגה, מישהו יכול לעזור?
  18. שלום לכולם, יש לי פורד פיאסטה 1600 . יש לה מתלים קשים (ככה זה מגיע אורגינל), ורציתי לדעת מתי יודעים שצריך להחליף בולמים,אם כשהם טובים מרגישים כל בור. אגב, אני לא יודע מתי החליפו בולמים ברכב (אם בכלל ), בתודה מראש.
  19. אם אני לא טועה היא עולה 60,000 שקל ה-רנו הכחולה..
  20. avihay

    התקנת XP איך להתקין?

    דני, אם אתה מגיע למפגש היום תודיע לי ואני אשיג לך את הדיסק,
  21. avihay

    רנו 6

    תודה רבה אתה יודע של מי היא? ואם יש לך טלפון שלו
  22. avihay

    רנו 6

    שלום לכולם.. אני מעוניין לדעת אם מישהו יודע בדבר קיומה של הרנו 6. לאבא שלי הייתה אחת כזו שנת 78, ורציתי לדעת אם מישהו מכיר אחת היום. בתודה מראש.
  23. ליאור גם אני מעריץ שלה , הנה עוד תמונה.. אגב מקווה שנפגש בקורס...
  24. מה זה "eby"? אתה יכול לשלוח לי קישור לאתר?
  25. תמונות יפות לאללה... ושוב פעם ה-GT3000 מככבת.. מישהו מכיר אחת למכירה במקרה??
×
×
  • תוכן חדש...